biznis
0

DITA ostvarila rast prodaje za 26 %

Sarajevo-x.com
Industrija deterdženata Dita Tuzla uspješno je okončala i treći kvartal 2007. godine kada je, kao i u prva dva, održan trend rasta prodaje na domaćem tržištu.

U trećem kvartalu tekuće godine u odnosu na prethodna dva, ostvaren je količinski rast prodaje na domaćem tržištu u iznosu od 25 %. U odnosu na 2006. godinu, za prvih devet mjeseci poslovanja, na domaćem tržištu ostvaren je rast prodaje od 23%, dok je na ino tržištima taj rast dosegao 26 % u odnosu na isti period 2006. godine.

Realizacija značajnog rasta prodaje zasnovana je na kontinuiranom ulaganju u proces proizvodnje, kreiranju i lansiranju niza novih proizvoda na osnovu najnovijih svjetskih standarda te postojanom kvalitetu istih. Među novim proizvodima, koji su značajno doprinijeli rastu prodaje na domaćem tržištu, posebno se ističu visokokvalitetni omekšivači “Soflty” kao i deterdžent za pranje rublja “ARIX Soflty 3u1”, koji je zbog svoje troefektne formulacije u vrlo kratkom periodu osvojio i opravdao očekivanja potrošača, te preuzeo primat na domaćem tržištu. Nedavnim lansiranjem novog deterdženta za posuđe “3 de oxygen”, Dita Tuzla već je dobila čvrste naznake i njegovog doprinosa porastu prodaje.

Dita naročitu pažnju poklanja zapošljavanju i najsavremenijoj edukaciji mladog kadrovskog potencijala, te je u proteklih godinu dana uposlila 27 mladih osoba koje svojom mladalačkom energijom i znanjem značajno doprinose prosperitetu ove bh kompanije.

Menadžment Dite trenutno je u pregovorima oko plasmana proizvoda na tržišta Mađarske i Italije, a kako bi održala svoj trend rasta prodaje na domaćem i ino tržištu, Dita će nastaviti sa primjenom savremenih svjetskih trendova, inoviranjem proizvodnog procesa i programa te kontinuiranim istraživanjem tržišta.