Uroš Cvetko
30

Direktor poslovne inteligencije Triglav Osiguranja jedan od predavača na Marketing Summitu

Sponzorirani članak
Jedan od vodećih događaja u oblasti marketinških komunikacija, Sarajevo Marketing Summit će se, u organizaciji marketing agencije Altermedia i Finance Akademije, održati 26. oktobra 2017. godine u Hotelu Hills u Sarajevu.

Nakon velikog uspjeha prethodne tri konferencije organizatori su i ove godine pripremili zanimljiv sadržaj i veoma inspirativne predavače, a među njima je svakako Uroš Cvetko, direktor poslovne inteligencije (BI) u Triglav Osiguranju.

Prije nego što se pridružio grupaciji Triglav, obavljao je sličnu funkciju u Mercatoru, gdje je osim BI-a vodio i program Pika loyalty. Njegovo iskustvo u prošlosti uključuje saradnju s konsultantskim firmama Valicon i McKinsey, te radom u gumarskoj kompaniji Goodyear. Uroš aktivno sudjeluje u lokalnom marketinškom okruženju i često podučava marketing i potencijal podataka za uspješan marketing na lokalnim i regionalnim manifestacijama, a na Sarajevo Marketing Summitu će prezentirati temu kako tehnologija i podaci prave najbolje direktore marketinga.

"Da biste postali marketing superzvijezda potrebno je da dobro razumijete potrošače i sve što tome pripada, uključujući i vještine upravljanja marketinškim odjelom. Međutim, ono što razlikuje marketinšku zvijezdu od dobrog marketara je sposobnost mijenjanja ponašanja, upravljanja i poslovanja ostalih ne-marketinških područja u firmi (prodaja, razvoj, finansije, kadriranje, logistika itd.), tako da spomenuta područja djeluju u skladu s očekivanjima i potrebama potrošača", kaže Uroš Cvetko te dodaje da marketinška superzvijezda mora preuzeti odgovornost za sve touch-pointe, pa i one koji nisu "njegovi" i pronaći sebi vlastite, učinkovite poluge s kojima će uspjeti utjecati i mijenjati preostali dio organizacije.

Cvetko napominje da je za svakog Marketing Superstara edukacija i razmjena iskustva s dugim kolegama ključna za napredak.

"Da biste išli u korak s brzim promjenama i bili ispred konkurencije potrebno je konstantno tražiti izvore novih informacija i dobrih ideja. Zato Sarajevo Marketing Summit mora biti upisan u kalendar svakog marketing managera. Taj dan, svako od nas, treba iskoristiti za stjecanje novih znanja, iskustva i networkinga".

Više o ovoj temi moći ćete čuti 26. oktobra na Sarajevo Marketing Summitu, a više informacija o programu, sudionicima i kotizaciji možete dobiti na web stranici.