biznis
19

Promo / CPE najavljuje radionicu: "Ja sam HoReCa, a ti? Novi trendovi u ugostiteljstvu"

Centar za poslovnu edukaciju (CPE) organizuje cjelodnevnu radionicu „Ja sam HoReCa, a ti? Novi trendovi u ugostiteljstvu“, 12. decembra u Sarajevu. CPE poklanja čak 30 % popusta za rane prijave do 5. decembra. Zato požurite sa prijavom, jer broj učesnika je ograničen na 16.

Upoznajte najnovije trendove, znanja i metodologije u HoReCa svijetu i saznajte kako na najbolji način iskoristite brzi rast industrije ugostiteljstva u BiH. Svakim danom raste broj domaćih i stranih turista, a HoReCa je trenutno najbrže rastuća industrija u našoj zemlji. Na ovoj interaktivnoj radionici upoznat ćete sve segmente i faze HoReCa biznisa te naučiti kako stvoriti profitabilne kanale, kao i specifičnim kategorijama pića unutar njih. Šta je to profesionalizam i integritet: kako uvijek radimo najbolje što možemo i uvijek stojimo iza svega što kažemo i uradimo. Svi učesnici će naučiti da daju prioritet i aktiviraju svoje prodajne objekte novim, inovativnim pristupom i odgovarajućim alatima prodaje relevantnim za HoReCa kanal. Program radionice namenjen je poslovnim potrebama i ciljevima HoReCa poslovanja sa kompletnim lansiranjam kanala, pružajući znanje i izgradnju vještina prodaje u ovom prestižnom segmentu.

Radionicu vodi vrhunski HoReCa menadžer koji svoja dokazana praktična iskustva u poslovanju stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi do maksimalno 16 učesnika. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a tokom ovog radionice imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja iz vaše prakse.

Ciljevi • Upoznavanje sa HoReCom kao najprofitabilnijim kanalom u FMCG-ju • Da ostvarite i održite kvalitetne odnose sa vašim kupcima, dobavljačima i partnerima • Da unaprijedite svoja trenutna znanja i vještine u vezi sa konzumentima i aktivacijom u Horeca kanalu • Da koristite praktične alate koji će vam omogućiti da bolje poslujete u Horeca

Teme • Najnovija HoReCa znanja, metodologije i alati: naš slogan “cutting-edge knowledge” opisuje konstantno traganje za najnovijim i najefikasnijim znanjima, metodologijama i alatima koje koristimo • Podsticanje održivog i profitabilnog rasta Horeca biznisa • Pregled kanala i segmentacija. Uloga i značaj kategorija pića unutar i kao trendovi konzumiranja i zone aktivacije • Prodajna Horeca sa 5 koraka procesa sa specifičnim pristupom u segmentu i primerima • Detalje o opisu i specifičnosti segmenta, prilikama segmenta i sličnosti uspeha podržanim pravilnim poslovanjem • Premijum napitci i znanje kategorije piva (Istorija brendova, alati i aktivacija) • Ključni koraci za uspeh u Horeci, prodajni alati i priča o prodaji promocije • Iskustvo u Bar-u i Bartendersi.

Kome je radionica namjenjena Radionica je namjenjen vlasnicima i menadžmentu Horeca biznisa, prodajnim i marketing menadžerima, key account menadžerima, profesionalcima u segmentu pića i premium pića, kao i onima u industriji piva i zanatskog piva.

Networking Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.

Certifikat Po završetku treninga učesnici dobijaju CPE certifikat.

Voditelj radionice: Dejan Stojanović Vlasnik konsalting agencije DOS Academy i partner u 1BC Austria Menadžment konsultant, trener i kouč. Već 27 godina rada u biznisu. Svoje dvadesedmogodišnje radno iskustvo u privredi prenosi kroz treninge liderstva, komunikacije i prodaje. Radio na liderskim pozicijama u multinacionalnim i domaćim FMCG kompanijama u kojima je inspirisao i implementirao brojne promene. Poseban fokus daje na povećanju kapaciteta pojedinca u cilju poboljšanja rezultata organizacije. Stava je da unapređena kritična masa pojedinca može da izvrši kvalitetnu promjenu koju organizacija zahteva. Dejan Stojanović je karijeru trenera započeo u TCCC Beverage University-ju, kao prvi certificirani lider za teritoriju 28 zemalja Evrope. Obuku je držao na engleskom jeziku na svim tržištima Balkana i jugozapadne Evrope. Učesnik je brojnih konferencija, radionica, panela i predavanja na renomiranim domaćim i inostranim institucijama. Kada ga upitaju da opiše sebe u obliku nekog proizvoda, Dejan odgovara: “Japanski nož”, predmet koji spaja mnoge kvalitetne alatke i kreativni pribor. Po prirodi coach, po profesionalnoj orijentaciji analitičar, po hobiju pčelar. Dejan je oženjen Sanjom, doktorkom ekonomskih nauka, sa kojom ima sina Ognjena. Dejanovi zadovoljni klijenti su Heineken, Coca-Cola, Nestle, Jack Daniels, Kimbo, Romaal, Milhouse AMSS, Burn, Nestea, Tehnomedia, Schweppes, Metaxa, the Edrington group, Frigoglass, CCHBC, BTL, Powerade, Illy, MPC, Strongbow, Mercata, Amstel, Frctus, Brugal, Frutela, Violeta, OCB, Vilager, BTW,Japan Tobaco, Normasoft, Forteon, Bambi, Radio i Televizija ZA/TTV, Regionalna razvojna agencija, Finlandia, Pivara Skopje.

Mjesto i vrijeme održavanja • SARAJEVO - 12. decembar; 9.30-16h; Sunnyland

Požurite sa prijavom, broj učesnika je ograničen na 18 u grupi. Više informacija o seminaru i prijave na https://trening.cpe.ba/horeca ili nas pozovite 033 260 505.

CPE u narednom periodu organizira i seminar Facebook i Instagram oglašavanje od 10. decembra u Sarajevu.

CPE