Coca-Cola i Međunarodni olimpijski odbor (MOO) objavili su prošle sedmice obnavljanje ugovora između ova dva partnera na novih 12 godina čime je Coca-Cola postala generalnim sponzorom Olimpijskih igara do 2020.
Coca-Cola će tako do 2020. biti službenim bezalkoholnim pićem Olimpijskih igara i to na igrama u Torinu 2006., Pekingu 2008., Vancuveru 2010., Londonu 2012. te igrama koje će se održati 2014., 2016., 2018. i 2020.
Coca-Cola je prvi puta bila sponzor Olimpijskih igara 1928., a njezino sponzorstvo uključuje novac i usluge koje pruža sportašima u gotovo 200 zemalja. Zauzvrat, Coca-Cola ima ekskluzivno pravo reklamiranja u segmentu bezalkoholnih pića i korištenja olimpijskih simbola i maskota pri promociji.
Možda vas zanima
Prijeti li mreži krah
Šta predviđa zabrana TikToka u SAD-u i koje bi zemlje mogle slijediti taj primjer
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Vezani članci
Američka trgovačka komora