Coca-Cola, Microsoft i IBM najvrijedniji su globalni brandovi u 2006., isto kao i godinu ranije, pokazalo je najnovije istraživanje američkog nedjeljnika BusinessWeek i agencije Interbrand, piše danas zagrebački Vjesnik.
Vrijednost branda Coca-Cole procijenjena je na 67 milijardi dolara, jedan posto manje nego lani. Slijedi softverski gigant Microsoft, s brandom vrijednim 56,93 milijarde dolara ili pet posto manje nego u 2005. IBM-ov brand vrijedan je 56,2 milijarde dolara, pet posto više nego 2005.
Među 10 najvrijednijih brandova u svijetu još se nalaze i General Electric, vrijedan 48,91 milijardu dolara, Intel, 32,32 milijarde, finska Nokia, ujedno i najvrjedniji evropski brand, "težak" 30,13 milijardi ili 14 posto više nego lani.
Slijedi japanska Toyota, s vrijednošću branda od 27,94 milijarde dolara, Disney, 27,85 milijardi, McDonalds, 27,5 milijardi, te njemački Mercedes-Benz, 21,76 milijardi dolara.
Možda vas zanima
Više od milion pregleda
Advokat savjetuje: Na ovo pitanje nikad nemojte odgovoriti policajcu kad vas zaustavi
Progovorila o teškoćama
Slavnoj glumici odstranjene grudi nakon dijagnoze raka: Bila sam u potpunosti shrvana
Nimalo joj se ne sviđa
Holivudska producentica oplela po Sydney Sweeney: Nije lijepa i ne zna glumiti
Vezani članci
Američka trgovačka komora