Osnovni cilj te kampanje je razvijanje svijesti kod građana BiH da kupuju domaće jer to znači povećanje broja zaposlenih, akciju spašavanja domaćih proizvođača te razvijanje konkurencije bazirane na domaćem i inostranom tržištu.
Privredna komora SK-a provela je anketu među potrošačima i firmama koje su sudjelovale u projektu o uspješnosti dosadašnjih triju kampanja. Anketirano je 600 potrošača u pet tržnih centara i na glavnim ulicama Sarajeva.
Prema riječima predsjednika Privredne komore SK-a Kemala Grebe, prema rezultatima ankete, došlo je do promjene odnosa prema domaćim potrošačima i mnogo više se kupuju domaći proizvodi. Također, i firme su imale pozitivne reakcije na kampanju jer je povećana prodaja proizvoda u razdoblju vođenja medijske kampanje.
U dosadašnjim medijskim kampanjama ''Kupujmo domaće'' sudjelovalo je devet firmi, i to Fabrika duhana Sarajevo, Sinalco-Teleoptic, Bosnalijek, Doncafe, BH telekom, Vispak, Sarajevska pivara i NTCHS i Klas.
Prethodne tri kampanje su nosile nazive ''Nagradna igra u kojoj sigurno dobivate'', ''Kako izgraditi jedan km autoceste'' i ''387 za domaće''.