biznis
0

Četvrta medijska kampanja "Kupujmo domaće" u martu

NINA
Početkom marta Privredna komora Sarajevskog kantona i DPP studio potpisat će ugovor o četvrtoj medijskoj kampanji ''Kupujmo domaće'', čiji je naziv ''Ne zaboravi''.

Osnovni cilj te kampanje je razvijanje svijesti kod građana BiH da kupuju domaće jer to znači povećanje broja zaposlenih, akciju spašavanja domaćih proizvođača te razvijanje konkurencije bazirane na domaćem i inostranom tržištu.

Privredna komora SK-a provela je anketu među potrošačima i firmama koje su sudjelovale u projektu o uspješnosti dosadašnjih triju kampanja. Anketirano je 600 potrošača u pet tržnih centara i na glavnim ulicama Sarajeva.

Prema riječima predsjednika Privredne komore SK-a Kemala Grebe, prema rezultatima ankete, došlo je do promjene odnosa prema domaćim potrošačima i mnogo više se kupuju domaći proizvodi. Također, i firme su imale pozitivne reakcije na kampanju jer je povećana prodaja proizvoda u razdoblju vođenja medijske kampanje.

U dosadašnjim medijskim kampanjama ''Kupujmo domaće'' sudjelovalo je devet firmi, i to Fabrika duhana Sarajevo, Sinalco-Teleoptic, Bosnalijek, Doncafe, BH telekom, Vispak, Sarajevska pivara i NTCHS i Klas.

Prethodne tri kampanje su nosile nazive ''Nagradna igra u kojoj sigurno dobivate'', ''Kako izgraditi jedan km autoceste'' i ''387 za domaće''.