Bosna i Hercegovina je na sajmu predstavljena u okviru zajedničkog izložbenog prostora pod sloganom "Balkan - Your Next Destination in Europe" zajedno sa Albanijom, Crnom Gorom, Makedonijom i Srbijom, a u organizaciji Japanske agencije za suradnju JICA koja je također osigurala promotivne brošure prevedene na japanski jezik.
Predstavnik FIPA-e Shigehiko Nishihama je, tokom četiri dana sajma, zajedno sa predstavnicima bh. ambasade u Tokiju održao veliki broj prezentacija o Bosni i Hercegovini kao turističkoj destinaciji. Veliki broj posjetilaca i predstavnika turističkih agencija Japana pozitivno su reagirali na predstavljanje Bosne i Hercegovine.
Nishihama će uskoro započeti pregovore sa nekoliko turističkih agencija Japana o organiziranju posjeta BiH u sklopu posjeta susjednim zemljama. Također će, u suradnji sa bh. ambasadom u Tokiju, nastaviti raditi na turističkoj promociji BiH na japanskom tržištu, s obzirom na dobre odnose koje ima sa predstavnicima turističke industrije Japana.
Trenutno 6.000 turista iz Japana posjeti BiH godišnje. Iz FIPA-e ističu da je, zahvaljujući naporima i radu Nishihame, započeo izvoz bh. vina u Japan što predstavlja značajan iskorak u izvozu bh. proizvoda na veoma zahtjevno japansko tržište.