Ova sredstva su, prema njegovim riječima, dovoljna za izgradnju gasovoda Brod-Zenica sa odvojcima za Modriču i Banja Luku.
Razlozi učešća kompanije INA u toj studiji su što se radi o priključaku na hrvatski gasovod i zbog toga što INA ima puno iskustvo u ovoj vrsti poslova, te zato što je INA ranije iskazala interes da, u kooperaciji sa BH-Gas-om, izradi takvu studiju, a sve na bazi dobrovoljnosti, što znači bez bilo kakvih novčanih obaveza.
"BH-Gas je spreman krenuti u izradu glavnog projekta nakon potpisivanja pisma namjere dva entiteta kojim će potvrditi svoje namjere za izgradnjom ovog gasovoda i kako bi odmah u početku otklonili probleme i nedoumice koji eventualno mogu pratiti jedan ovakav projekat", kaže Bečarević.
Nakon projektovanja slijedi rješavanje imovinsko-pravnih odnosa, a sama gradnja, u idealnom termin planu, mogla bi biti krajem 2008. ili početkom 2009. godine.
Bečarević ističe da se koncept razvoja izgradnje novih gasovoda Federacije BiH i RS-a razlikuje po tome što je Federacija zainteresovana za gasovod Brod-Zenica, a RS je zainteresovana, i to na bazi dodijeljene koncesije, za pravac istočni dio-zapadni dio RS-a (Bijeljina-Novi Grad).
"Smatramo da je u ovom trrenutku isplativiji i perspektivniji projekt izgradnje gasovoda Brod-Zenica obzirom da trasom ovog gasovoda postoje realne potrebe za prirodnim gasom i adekvatna potrošnja koja bi opravdala projekt, dok na predloženoj trasi gasovoda od RS-a, po našem mišljenju, nema adekvatne potrošnje i sam gasovod je duži za više od 200 km od gasovoda Brod-Zenica", navodi Bečarević.
Idealno bi bilo, kako je napomenuo, da se izgradnja gasovoda poklopi sa planiranom gradnjom koridora Vc, ali nije nužno da se to i desi, obzirom da je gradnja autoputa kompleksnija i dugotrajnija.