Tom Curley
Novinska agencija Associated press (AP) ostvarila je u 2010. godini profit manji za 14,7 miliona dolara nego godinu dana ranije, saopštila je danas ova medijska kuća.
Prihodi AP-a opali su drugu godinu za redom, a agencija je odlučila da snizi cijenu svog servisa kako bi pomogla listovima i emiterima da izdrže pad prihoda od reklama.
AP je objavio podatke o svom poslovanju na redovnom godišnjem sastanku u svom sjedištu u New Yorku.
U 2010. godini ostvaren je prihod od 631 miliona dolara, što je za sedam procenata manje nego u prethodnoj godini.
U 2009. godini, AP je ostvario zaradu od 8,8 miliona dolara na osnovu prihoda od 676 miliona dolara. Poslovni rezultat u toj godini donekle je bio poboljšan prodajom odjeljenja u Njemačkoj.
Prošla godina bila je za ovu novinsku agenciju prva od velike depresije u kojoj je pad prihoda zabilježen drugu godinu za redom.
Direktor AP-a Tom Curley izrazio je nadu da će ove godine prihodi biti povećani zahvaljujući širenju video servisa i usluga koje se pružaju putem interneta i mobilne telefonije.
Možda vas zanima
Narušio "apolitičnost"