Huffington Post je stranica koja ima blizu 25 miliona jedinstvenih posjetitelja dnevno.
Zahvaljujući tom broju dodatnih posjetitelja dnevno AOL će imati priliku da unaprijedi svoj biznis s oglašavanjem.
Naime, AOL je kompanija koja je na početku nudila razne pakete i tarife za korištenje interneta, no posljednjih godina šire svoju ponudu i usluge.
"Ovaj posao stvorit će novu generaciju američke medijske kompanije sa globalnim dosegom, koja kombinira sadržaj, zajednicu i društveno iskustvo za potrošače", kazao je izvršni direktor AOL-a Tim Armstrong.
Huffington Post osnovan je 2005. godina, a osnivači su Arianna Huffington, Kenneth Lerer i grupa investitora.
Nakon što AOL kupi popularnu stranicu Arianna Huffington bit će imenovana predsjednicom i glavnom urednicom medijske grupacije Huffington Post, koja će uključivati stranicu, te AOL-ov sadržaj među kojima su Engadget, TechCrunch, MapQuest, Patch i drugi, prenio je AP.
Dogovor o prodaji će biti završen krajem prvog kvartala ili početkom drugog.