Dobra budućnost online medija
0

AOL kupuje Huffington Post za 315 miliona dolara

Sarajevo-x.com
Foto: AFP
Foto: AFP
Kompanija AOL Inc. kupuje stranicu Huffington Post za čak 315 miliona dolara, što jasno pokazuje da je budućnost online medija itekako isplativa i da vrijedi investirati u nove medije.

Huffington Post je stranica koja ima blizu 25 miliona jedinstvenih posjetitelja dnevno.

Zahvaljujući tom broju dodatnih posjetitelja dnevno AOL će imati priliku da unaprijedi svoj biznis s oglašavanjem.

Naime, AOL je kompanija koja je na početku nudila razne pakete i tarife za korištenje interneta, no posljednjih godina šire svoju ponudu i usluge.

"Ovaj posao stvorit će novu generaciju američke medijske kompanije sa globalnim dosegom, koja kombinira sadržaj, zajednicu i društveno iskustvo za potrošače", kazao je izvršni direktor AOL-a Tim Armstrong.

Huffington Post osnovan je 2005. godina, a osnivači su Arianna Huffington, Kenneth Lerer i grupa investitora.

Nakon što AOL kupi popularnu stranicu Arianna Huffington bit će imenovana predsjednicom i glavnom urednicom medijske grupacije Huffington Post, koja će uključivati stranicu, te AOL-ov sadržaj među kojima su Engadget, TechCrunch, MapQuest, Patch i drugi, prenio je AP.

Dogovor o prodaji će biti završen krajem prvog kvartala ili početkom drugog.