Time je "Alitalia", kako ukazuju svjetski mediji i zvanično potvrdila da je nesolventna i podnijela je zahtjev sudu da je zaštiti od potraživanja povjerilaca.
Sudska zaštita od bankrota istovremeno znači da će taj avionski prijevoznik, koji je već duže vrijeme u velikim finansijskim problemima, moći i dalje da osigurava usluge prijevoza kao i do sada, a istovremeno će imati vremena za realizaciju radikalnih reformi.
Sastavni dio tih reformi je i podjela kompanije na dva dijela, pri čemu će gubitaške filijale, na koje će biti prebačena sva dugovanja firme, bankrotirati, a zdraviji dio kompanije će nastaviti da posluje kao nova "Alitalia" u kojoj bi odgovarajući udio trebalo da dobije neka od velikih svjetskih aviokompanija.
Sa gubicima od dva miliona eura dnevno, "Alitalia" je do sada preživjela jedino zahvaljujući državnoj pomoći u visini od 300 miliona eura.
Lani je "Alitalia" iskazala gubitak od 495 miliona eura.
Prema pisanju italijanskih medija nova firma bi zapošljavala čak 7.000 ljudi manje od sadašnje "Alitalie", koja ima ukupno oko 19.000 zaposlenih, a letjela bi na 50 destinacija manje nego do sada, sa flotom koja će biti za 40 posto manja od dosadašnje.