Protekla 2007. godina je zaista bila posebna godina za Renault. Predstavljeni su novi modeli Laguna, novi model legendarnog Twinga, Clio Renault Sport, Scenic Conquest, te Dacia Logan MCV, i svaki od njih je izazvao ogromno interesovanje na svim prošlogodišnjim sajmovima automobila. Prodajni rezultati u cijeloj regiji svjedoče o izvanrednoj strategiji najvećeg francuskog proizvodjača automobila, koji ubrzano osvaja tržište u BiH.
Najpopularniji putnički modeli su bili Megane Sedan sa 634 i Clio, zasluženi laureat nagrade "Best Buy” sa 596 prodatih automobila. Boje privrednih vozila su odbranili Kangoo Express sa 108 i Clio Serviser sa 107 vozila koja su pronašla nove vlasnike. U zlatnoj 2007. je prodato i 299 Dacia Logan.
"Renault je u prošloj godini ostvario rekordnu prodaju u Bosni i Hercegovini i premašio prošlogodišnji rezultat za čak 32%.”, naglasio je Milan Potkonjak, direktor Renaulta za BiH.
Izvjesno je da će Renault zadržati ovaj tempo uspona i u 2008. godini. Razloga za ovakva očekivanja je zaista mnogo: planirano je predstavljanje novih modela, a Renault ne posustaje ni u akcijama koje uskladjuju cjenovnu politiku sa kupovnim mogućnostima gradjana. Upravo je to, uz ponudjenu sigurnost i kvalitet, uspješan recept za uspon Renaulta.