auto
0

Vruća premijera Opel Insignije OPC u Barceloni

Sarajevo-x.com
Sportska verzija evropskog automobila godine bit će otkrivena 7. maja, kada će Opel Insignia OPC zasjati na sajmu u Barceloni, deset godina nakon prvog OPC modelal (Opel Performance Center).

Srce Insignije OPC sa 2.8 V6 Turbo motorom izvedeno je iz moćnog benzinskog motora koji je već raspoloživ uz 239 kW / 325 KS. Povećanje snage je dobijeno razvojem specijalnog motora i preinakom ispušnog sistema, čime je značajno smanjen povratni tlak ispušnih plinova. Budući da je pri ocjeni motora zvuk vrlo bitan, akustični specijalisti su se posebno posvetili ispušnom sistemu V6, prilagođavajući središnje i stražnje ispušne cijevi.

Insignia OPC dolazi sa šesterostepenim ručnim mjenjačem. Izvrsni okretni moment od 400 Nm daje veliku pogonsku snagu motora čak i pri nižim brzinama. Insignija OPC ubrzava od 0 do 100 km/h za šest sekundi, te dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h.

Insignia OPC je dodatno podešena i snižena za 10 mm u odnosu na već impresivnu Sport verziju s pogonom na sva četiri kotača. Posve novo podvozje služi kao platforma za još naprednije mogućnosti podešavanja prema vlastitim preferencijama. Prednji ovjes tipa McPherson ima dvostruko učvršćenje u strukturi karoserije i s potpuno je novom prednjom osovinom. OPC inženjeri nadodali su i evoluciju po nazivom "HiPerStrut" odnosno ovjes za visoke performanse. Prednosti ove inovacije su poboljšani osjet i direktniji odgovor upravljača, smanjenje vibracija kod upravljanja s obzirom na visoki okretni moment i pojačani osjećaj sigurnosti za vozača.

Insignia OPC dolazi s kontrolom ovjesa FlexRide koji omogućuje vozačima da odaberu postavke podvozja koje tačno odgovaraju njihovom specifičnom stilu vožnje. Dok se kod prijašnjih Insignijinih modela nudi izbor između udobne standardne i sportske postavke, OPC je namijenjen onima koji preferiraju sportski način vožnje. Vozači OPC-a mogu birati između tri različite sportske postavke: Standard koji nudi najviše udobnosti, Sport i OPC način vožnje.

Po prvi put u OPC liniji, sistem Prilagodljivi 4x4 dolazi standardno. Upravljačka jedinica pogona na svim kotačima je podešena tako da se prilagodi raspodjeli snage prema sportskoj filozofiji OPC-a. Uzevši u obzir više performanse OPC-a, značajni napori uloženi su u daljnje poboljšanje sistema kočenja. Poznavatelji će odmah uočiti Brembo čeljusti kočnica i perforiran disk prečnika 355 mm na prednjoj osovini.

"Lično sam bio uključen u razvoj Insignije OPC i izuzetno sam uživao u opsežnim testiranjimna koja su se odvijala na jednoj od najzahtjevnijih staza na svijetu, Nurburgring Nordschleife. Naš cilj je bio ostvariti najbolje od najboljeg", kaže Hans Demant, izvršni direktor Adam Opel GmbH.

Dinamične linije daju naročit izgled

Sportska inačica novog Opelovog modela koja se nalazi na samom vrhu ponude inspirirana je GTC konceptom iz 2007. godine, ali i dalje ostaje dosljedna Insignijinoj filozofiji - skulpturalna umjetnost i njemačka preciznost.

U usporedbi sa slabijim verzijama Insignije, OPC verzija ima spektakularni prednji dio s dva velika vertikalna usisnika i specifični stražnji branik s dvije integrirane ispušne cijevi. Standardni 19-colni naplatci (gume: 245/40) daju automobilu izgled koji zaslužuje. Novi lagani aluminijski 20-colni naplatci (gume: 255/35) dostupni su kao opcija.

Dinamični i sportski oblikovani vanjski izgled automobila ogleda se i u linijama kokpita. Odmah po otvaranju vrata uočiti ćete jedinstvena Recaro sjedala, sportsko kolo upravljača koje se ravna pri dnu i specifičnu ručicu mjenjača. OPC liniju odlikuje i iznimnu grafika instrumenata.

"Insignia OPC predstavlja početak novog razdoblja naše OPC ponude; još uvijek moćna, ali ipak zrela i profinjena te ambicioznija nego ikad prije. OPC je tipičan primjer doživljaja Insignije: dinamičnog i profinjenog automobila", riječi su Alaina Vissera, GM Europe potpredsjednika za Opel.