Svjetski proizvođači automobila opet su započeli medijski rat s reklamama.
Švedski Volvo koji je u Njemačkoj prema istraživanju JD Powera proglašen brendom s kojim su kupci najzadovoljniji napao je njemačke proizvođače zbog pobjede na njihovom teritoriju. Na listi posramljenih našli su se BMW, Mercedes, Audi, Opel, Volkswagen i Porsche, a bez obzira na netipičnu reklamu, Volvu niko ne može poreći odličan smisao za humor.
Još zanimljivija reklama stiže iz Audija za novi model A6 koji su predstavili Amerikancima. Proizvođač iz Ingolstadta otvoreno je proglasio Ameriku najgorim mjestom na svijetu za vožnju zbog oštećenih cesta, nekoncentriranih vozača i saobraćajnih znakova koji nemaju nikakvog smisla.
Uživajte u kulturnom medijskom ratu.
Možda vas zanima
Htjela reklamirati grad
Manekenki prijeti pet godina zatvora jer se u mini suknji fotkala ispred spomenika na Tajlandu
Takmičenje u Austriji
Elvedina Muzaferija šesta u veleslalomu na prvenstvu Slovenije, uskoro stiže u BiH
Vezani članci
Stub mađarske ekonomije
Tri decenije Audijeve tvornice u Mađarskoj: Mjesto gdje se 25 godina proizvodio kultni model TT
Nekima su bile nejasne