„Svaki astronaut vozi se u modelu Corvette iz generacije koja je bila aktuelna u vrijeme njegove misije“, rekao je T. R. Dillon III., koordinator parade i inženjer zadužen za sigurnost u Svemirskom centru John F. Kennedy. „Svi su astronauti tada bili testni piloti – letjeli su u avionima visokih performansi, pa su znali cijeniti i automobile identičnih osobina s vrhunskim upravljanjem i mogućnostima ubrzanja“, dodao je Dillon.
Nedugo nakon Shepardovog povijesnog leta, tadašnji direktor General Motorsa Edward N. Cole poklonio je astronautu potpuno novu bijelu Corvette iz 1962. Kako poklanjanje automobila nije bila uobičajena praksa za GM, povezanost Corvette i astronauta mogla je u narednim godinama posve pasti u zaborav da nije bilo Jima Rathmanna, Chevroletovog prodajnog zastupnika s Floride, koji je tu uskočio u priču.
Nakon što je kao profesionalni vozač 1960. godine pobijedio na utrci Indianapolis 500, Rathmann je 1961. otvorio salon Chevroleta i Cadillaca u Melbourneu na Floridi, nedaleko Svemirskog centra Kennedy. Naslućujući da je većina astronauta u duši stvorena za Corvette, Rathmann je s Chevroletom dogovorio posebnu akciju da spoji svemirske letače s tim sportskim automobilom.
Trajna povezanost s američkim astronautima znatno je pridonijela stvaranju legende o Corvette i to je veza koja traje i danas. U filmu iz 1995. godine „Apollo 13“ pojavile su se dvije autentične Corvette iz tog perioda, a u jednoj od njih u ključnoj sceni vidimo Toma Hanksa kao astronauta Jima Lovella. U početnoj sceni filma „Star Trek XI“ iz 2009. nalazimo se u 2245. godini i u njoj kapetan James T. Kirk kao 12-godišnjak vozi 280 godina staru Corvette Sting Ray, model iz 1965. godine.