"Previše je spor"
62

Verstappen nazvao "kornjačom" Aston Martin Vantage koji razvija 528 KS

D. B.
Šampion Formule 1 i vozač Red Bull Racinga, Max Verstapppen, kritikovao je brzinu Aston Martina Vantage koji se koristi kao safety car.

Aston Martin Vantage kao safety car u Formuli 1 vozi bivša DTM zvijezda Bernd Maylander, a u "akciji" je bio dva puta tokom nedjeljne utrke u Australiji. Razlog je bilo izlijetanje Ferrarijevog vozača Carlosa Sainza sa staze te nesreća koju je doživio vozač Aston Martinove F1 ekipe Sebastian Vettel.

S obzirom da je većina vozača bila na tvrdoj komponenti guma u vrijeme izlaska safety cara na stazu, vozači su imali velikih problema da ih zagriju vozeći iza Vantagea koji je očigledno sporiji od Mercedesa s kojim dijeli dužnosti u Formuli 1.

Aston Martin i Mercedes od prošle godine osiguravaju automobile za ulogu safety cara, a Aston je ustupio Vantage sa 4,0-litarskim twin-turbo V8 motorom koji razvija 528 KS.

Međutim, Mercedes je predstavio novi Mercedes-AMG GT Black Series, koji isporučuje 730 KS i koji je mnogo bliži trkaćem automobilu od Vantagea. Mercedesov safety car se koristio u Bahreinu i Saudijskoj Arabiji, a vjeruje se da je od Astona brži oko pet sekundi po krugu.

Verstappen, koji je bio iza rivala Charlesa Leclerca dva puta nakon ulaska safety cara, rekao je da je Vantage poput "kornjače" aludirajući na to da zbog nedovoljne brzine sprečava vozače da ugriju Pirellijeve gume dovoljno za nastavak utrke.

"Gripa je premalo, a safety caar vozi presporo, ide poput kornjače. Nevjerovatno. Voziti 140 km/h na pravcu kada nema oštećenog bolida, nerazumljivo je. Zašto moramo voziti tako sporo? Mercedesov automobil je brži zbog dodatne aerodinamike, a Aston Martin je veoma spor. Treba nam više gripa, gume su nam bile ledeno hladne. Užasno je voziti iza safety cara", poručio je Max.

S njim se složio i Ferrarijev vozač Charles Leclerc, ali je dodao da se nije žalio putem radija jer je vidio da je Maylander vozio najbrže što je mogao.

"U bolidu se uvijek čini da safety car ide presporo. Bilo je teško, svi smo bili na tvrdoj komponenti guma. Mučio sam se, htio sam se žaliti, no uočio sam koliko safety car proklizava u zavojima i shvatio sam da vozač nije mogao bolje, tako da nisam želio praviti dodatni pritisak. Međutim, jasno je da je bolidima teško održavati temperaturu guma iza safety cara", rekao je Leclerc.

Vozač Mercedesa George Russell je bio oštriji.

"Nemamo problem s kada je safety car Mercedes-AMG. Jedna ozbiljna napomena, Mercedes-AMG je brži pet sekundi od Aston Martina, a to je itekako značajno", zaključio je Russell.