Tuning
9

U Brabusu pripremili paket poboljšanja za novu E-Klasu

Klix.ba
Nije trebalo dugo čekati da čuvena njemačka tuning kompanija Brabus predstavi svoje kreacije na temu nedavno predstavljene nove E-Klase (W213).

Da je Bodo Buschmann 1977. godine pronašao tuning kompaniju koja je mogla doraditi i poboljšati njegov Mercedes onako kako je zamislio (i bio spreman platiti), Brabus možda ne bi ni postojao. Međutim, nezadovoljan ponudom tadašnjih tuning kompanija koje su se bavile Mercedesovim automobilima, Buschmann osniva Brabus koji, bez sumnje, postaje sinonim za vrhunski dorađene automobile s trokrakom zvijezdom koja svoje mjesto ustupa slovu B.

Posljednji model u sada već beskonačnom nizu Mercedesovih automobila koji su prošli kroz tretman Brabusa je aktuelna E-Klasa (W213) za koju u Bottropu nude sveobuhvatna poboljšanja s kojima na svaku od ponuđenih maski hladnjaka stiže legendarno slovo B.

Bez obzira na ono što se nalazi ispod poklopca motora, Brabusovi karoserijski dodaci uključuju redizajnirane odbojnike, novi usmjerivač zraka, drugačiji zadnji difuzor zraka i diskretan spojler na poklopcu prtljažnika, a u ponudi je i nekolicina aluminijskih felgi promjera od 18 do 21 inča, na kojima se isporučuju gume Yokohama, Continental ili Pirelli.

U kombinaciji sa zračnim ovjesom, podnica E-Klase može biti bliža podlozi do 30 mm.

Instaliranjem modula Brabus PowerXtra B20, osnovni četverocilindarski turbo-benzinski motor koji se nudi uz novu E-Klasu (E 200) nudi 225 KS i 330 Nm najvećeg obrtnog momenta, a s modulom Brabus PowerXtra D3 turbodizelski motor u modelu E 220 d raspolaže s 221 KS i 450 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Za vlasnike najsnažnije turbodizelske verzije E 350 d Brabus nudi modul D6 S s kojim motor raspolaže sa 308 KS i 720 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da automobil od 0 do 100 km/h stiže nakon 5,7 sekundi. Maksimalna brzina i dalje je elektronski ograničena do 250 km/h.

Vezani članci