Razvija 542 KS
4

Porsche 911 GT3 STI sa Subaruovim motorom je zvijezda sajma SEMA

D. B.
Eneos i DevSpeed Motorsports su za ovogodišnji sajam SEMA pripremili unikatni Porsche 911 GT3 STI.

Specijalna kreacija je spoj karoserije modela Porsche 997 911 GT3, bodykita modela GT3R te motora iz Subaru Impreze STI postavljenog nazad. Projekt je baziran na modelu Porsche 911 GT3 iz 2007. godine koji je pretrpio nesreću, a potom ga je na aukciji kupio profesionalni drifter i tuner Faruk Kugay.

Karoserija je bila ogoljena i bez motora, što je Kugayu omogućilo da se prepusti mašti na volju. On je na kraju za svoj projekt odabrao značajno modificirani EJ25 boxer motor Subaru Impreze STI iz 2008. godine. Riječ je o 2,5-litarskom četverocilindričnom motoru s BorgWarner EFR 7064-C turbopunjačem, Vibrant Vertical Flow međuhladnjakom, Brian Crower 280 bregastim osovinama, Deatschwerks diznama, Nuke Performance sistemom za gorivo i prilagođenim izduvnim sistemom od nehrđajućeg čelika.

Ovaj motor razvija 542 KS, što je značajno više u odnosu na Porscheov 3,6 litarski 6-cilindrični motor, a uz to je i lakši za 77 kg. Snaga se prenosi na stražnju osovinu preko 6-stepenog manuelnog mjenjača iz Subarua STI, koji je složio Subiworks.

Šasija je prilagođena korištenju na stazi, postavljeni su prilagodljivi amortizeri BC Racinga, a ostale komponente su preuzete od trkaćeg modela Porsche 911 Cup. Sigurnosni kavez potpisuje CageKits. Automobil posjeduje i Nuke Performance Air Jack 90 Competition sistem za podizanje u svrhu brze promjene guma.

Standardne kočnice su zadržane te imaju Hawk pločice. VAD Design GT3R bodykit sadrži naglašeni spliter, široke blatobrane s ventilacijskim otvorima, karbonski krov, stražnja svjetla modela 997.2, novi stražnji branik, Stažnjeg krila i poklopca motora nema, a na automobilu su 19-inčne Rotiform 917 felge s Toyo Proxes R888R gumama dimenzija 265/35 R19 i 345/30 R19 nazad.

Za Subaru WRC ruho u kombinaciji plave i žute boje pobrinuo se Sean Smith Design s referencom na Salzburg Porsche 917.

Unutrašnjost je spartanska, tu su dva karbonska sjedišta sportski pojasevi, digitalni klaster, specijalni upravljač te jednostavna armaturna ploča.