Proizvod Tedson Motorsa
34

Porsche 911 (964) restomod Daydream stiže iz Hrvatske i razvija 533 KS

D. B.
Jedan od posebno zanimljivih Porsche restomod projekata stiže iz Hrvatske, odnosno iz kompanije Tedson Motors.

Riječ je o modelu nazvanom Daydream, koji je baziran na Porscheu 911 generacije 964, a koji pokazuje kako bi ovaj model izgledao da se dizajnira i proizvodi danas. Automobil ima prednja svjetla poput generacije 992, stražnja LED svjetla i modernu aerodinamiku.

Prvi model za američko tržište je debitovao na Sajmu automobila u New Yorku ranije ove godine, a automobil na fotografijama se pojavio u Pebble Beachu proteklog vikenda i predstavlja drugi Daydream koji je uvezen u SAD.

Iz Tedsona kažu da imaju mnogo poštovanja prema poznatijim kompanijama koje se bave sličnim poslom, ali da žele ići drugim putem. Stoga su Daydream baziran na Porscheu 911 (964) razvili s fokusom na "novi i moderan izgled".

Proces rada je impresivan. Tedson je skenirao automobil, a potom je iskoristio CAD softver kako bi branike, blatobrane, pragove, svjetla i pačiji rep "uveo" u aktuelni milenij.

"Ova poboljšanja su automobil učinila agresivnijim, ali je originalni DNK ostao netaknut kao dokaz briljantnog dizajna Porschea 911", poručili su iz hrvatske kompanije.

No, dizajn nije jedina moderna karakteristika ovog projekta. Tedsonovi stručnjaci su rastavili originalni 3,6-litarski 6-cilindrični motor te su njegovu zapreminu povećali na 4,0 litara, a dodali su i elektromotor između motora i mjenjača. Rezultat je 385 KS i 427 Nm obrtnog momenta dostupnih u standardnom načinu rada koristeći samo motor s unutrašnjim sagorijevanjem. U Sport modu se dobija 100 posto snage SUS motora i 50 posto energije elektromotora za obrtni moment pa snaga iznosi 459 KS i 529 Nm.

Ako ni to nije dovoljno, onda je tu Sport Plus mod, koji oslobađa puni potencijal oba motora, a koji zajednički isporučuju 533 KS i 630 Nm obrtnog momenta.

Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 3,5, 3,1 i 2,8 sekundi ovisno o odabranom modu vožnje. Svi paneli karoserije osim krova i vrata napravljeni su od karbonskih vlakana, a ukupna težina iznosi oko 1.279 kg, što znači da je Daydream lakši od originalnog automobila.

Tedson nudi Carrera 4 i Carrera 2 model, no preporučuje verziju s pogonom na sva četiri točka. Za verziju s pogonom na stražnje točkove upozoravaju da je namijenjena samo iskusnim vozačima Porschea.

Daydream je dostupan u verzijama Super Sport i Sport Classic. Super Sport dolazi u crnoj boji s izloženik karbonom te modernim 18 ili 19-inčnim felgama. Oba američka primjerka su Sport Classic modeli, koji imaju u potpunosti lakirane karoserije i trkaće linije, kao i 17 ili 18-inčne felge u Fuchs stilu te retro unutrašnjost.

Automobil je opremljen poboljšanim prednjim i stražnjim stabilizatorima, kompletnim Brembo kočionim sistemom, kao i širokim Pirelli P Zero Rosso gumama. Također, dobio je i prilagođeni ovjes.