Čak prije Noviteca
9

Pogea Racing je adresa za još širi i snažniji Ferrari Purosangue

E. L.
U njemačkoj tuning kompaniji Pogea Racing u kojoj se bave (i) proizvodima Abartha, Alfe i Ferrarija pripremili su još agresivnije izdanje jednog od najčudesnijih i najpraktičnijih "propetih konjića“ svih vremena.

Sretnici koji sebi mogu priuštiti prvi i dugo čekani Ferrarijev model (za koji se u Maranellu mršte i odmahuju rukom na spomen akronima SUV) na čiju se isporuku od datuma uplate u ovom trenutku čeka više od tri godine već imaju opciju s kojom će čudesni Purosangue biti nešto drugačiji od ostatka malog društva.

I dok tuning scena čeka da Novitec predstavi svoju kreaciju na temu Purosanguea, u njemačkoj tuning kompaniji Pogea Racing završili su posao oko Ferrarijevog crossovera visokih performansi čiju četverovratnu karoseriju krase znatno prošireni blatobrani "popunjeni“ s novim kompletom 23 i 24-inčnih ojačanih felgi na kojima je Michelin "obuća“.

Iza velikih točkova kriju se KW-ovi elementi ovjesa s kojim je podnica skoro pet metara dugog četverosjeda još bliža podlozi, a drugačije su pozicionirani i četverostruki završeci novorazvijenog ispušnog sistema.

Prije najavljenih turbopunjača s kojima bi Purosangue trebalo pokretati više od 1.000 "konja“ u Friedrichshafenu su pripremili blažu priču na temu čuvenog 6,5-litarskog atmosferskog V12 motora ispod dugog prednjeg poklopca koji i bez asistencije turbopunjača umjesto standardnih 725 sada raspolaže s 830 konjskih snaga. Za prijenos snage na obje osovine brine 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila.

Podaci o performansama nisu objavljeni, ali nema sumnje da će niži, širi i snažniji Purosangue biti brži od standardne verzije koja iz mjesta do "stotke“ stiže za 3,3 sekunde i razvija 310 km/h.