Prvi radovi na Ibizi
0

JE Designova Bocanegra

Sarajevo-x.com
Kao i uvijek sa uvođenjem novog SEAT-a u ponudu prvi koji ponude tuning i styling program za novi model je ekipa iz JE Designa. Sa svojim, uglavnom, kičastim stylingom ipak privlače znatan dio tuning tržišta, a tako će izgleda biti i sa novom generacijom Ibize.

JE Design je svoju ažurnost dokazao još u junu ove godine, kada je odmah nakon premijere petovratne verzije nove Ibize predstavio svoj tuning program, a sada nakon predstavljanja dinamičnije i atraktivnije trovratne verzije opet je prvi koji nudi dodatke za novi model.

Aerodinamički komplet sastoji se prije svega od spojlera za donji dio prednjeg odbojnika, bočnih dodataka za pragove, upečatljivijeg krovnog spojleram, te većeg zadnjeg odbojnika sa karbonskim umecima i donjim dijelom koji je oblikovan tako da simulira difuzor zraka.

Agresivniji izgled potiče i nova mreža na prednjim otvorima za zrak, ali i središnje montirana izduvna cijev koja svojim proporcijama ali i trapezoidnim oblikom dominira na zadnjem dijelu Ibize. Poseban dodatak je i mat crna folija koja se može aplicirati na centralni dio prednjeg odbojnika, čime se izgled Ibize u potpunosti poistovjećuje sa atraktivnim konceptom Bocanegra, koji je i najavio dolazak nove generacije Ibize.

Neizbježni su bili i zahvati na ovjesu, pa je uz upotrebo kraćih i krućih opruga Ibiza približena asfaltu za 35 milimetara, dok naprednije rješenje predstavlja opcija sa KW podesivim ovjesom koji omogućava smanjivanje visine podnice za čak 65 milimetara. U kombinaciji sa 17 ili 18-inčnim naplacima utisak „prilijepljenog“ automobila je zaista upotpunjen, dok je kupcima ostavljen izbor da li će odabrati antracitnu, mat crnu ili hromiranu verziju naplataka.

Za pogon je, barem u početku, odabran poznati 1.9 TDI koji je sa serijskih 90 KS ojačan na 130 KS, što omogućava ubrzanje do 100 km/h za 10 sekundi i maksimalnu brzinu od 198 km/h.