Gemballa GTR Biturbo Roadster
0

Uwe Gemballa je nedavno obznanila detalje svoje najnovije prerade zasnovane, naravno, na Porscheu.
Za što upečatljiviji utisak, pored ionako ekstremno agresivnog izgleda, iz Gemballe su pribjegli specijalnim postupkom lakiranja u izazovno žutu boju.
Ako vam je dugo trebalo da prepoznate da se ovdje, u stvari, radi o Porscheu nije ni čudo, uzme li se u obzir količina i izgled aerodinamičkih dodataka. Jedan od upečatljivijih dodataka je zasigurno i izmjenjena hauba sa integriranim središnjim dijelom i ususnikom od karbonskih vlakana. Cjelinu upotpunjuje zadnji GTR Evo spojler ispod kojeg se nalaze dva GT ispušna topa integrirana u izrazito agresivno dizajniran zadnji odbojnik.
Nezaobilazni element kod tuniranja svakog automobila su svakako točkovi. Ni ovdje se nije štedilo te su montirane egzotične Gemballa Racing Black Edition felge promjera 19 cola.
A da ovakav izgled ima podršku u poerformansama pobrinuo se 3.6 litreni Biturbo agregat također sa značkom Gemballe, koji na cestu izbacuje 500 KS i razarajućih 700 Nm okretnog momenta.
Za prenos ove impozantne snage zadužen je ručni 6-stepeni mjenjač sa sportskim kvačilom i sistemom hlađenja ulja u mjenjaču. U listi opcija nalazi se i Tiptronic mjenjač sa komandama na upravljaču.
Nakon svih ubrzanja i brzina za koje je sposoban GTR Roadster potrebno je i biti siguran da će se bezbjedno zaustaviti a to je, pa i mnogo više, zagarantovano 6 klipnim čeljustima sa 380 mimimetarskim diskovima naprijed i 4 klipnim kliještima sa 330 mm diskovima nazad.
U Gemballi su se pobrinuli i za prikladan osjećaj u unutrašnjosti koja je u potpunosti obložena kožom. Za potpuni sportski ugođaj tu su i karbonski elementi, školjkasta sjedišta, izmjenjeni instumenti te udobnosti podređeni debeli itisoni.
Ako vam je dugo trebalo da prepoznate da se ovdje, u stvari, radi o Porscheu nije ni čudo, uzme li se u obzir količina i izgled aerodinamičkih dodataka. Jedan od upečatljivijih dodataka je zasigurno i izmjenjena hauba sa integriranim središnjim dijelom i ususnikom od karbonskih vlakana. Cjelinu upotpunjuje zadnji GTR Evo spojler ispod kojeg se nalaze dva GT ispušna topa integrirana u izrazito agresivno dizajniran zadnji odbojnik.
Nezaobilazni element kod tuniranja svakog automobila su svakako točkovi. Ni ovdje se nije štedilo te su montirane egzotične Gemballa Racing Black Edition felge promjera 19 cola.
A da ovakav izgled ima podršku u poerformansama pobrinuo se 3.6 litreni Biturbo agregat također sa značkom Gemballe, koji na cestu izbacuje 500 KS i razarajućih 700 Nm okretnog momenta.
Za prenos ove impozantne snage zadužen je ručni 6-stepeni mjenjač sa sportskim kvačilom i sistemom hlađenja ulja u mjenjaču. U listi opcija nalazi se i Tiptronic mjenjač sa komandama na upravljaču.
Nakon svih ubrzanja i brzina za koje je sposoban GTR Roadster potrebno je i biti siguran da će se bezbjedno zaustaviti a to je, pa i mnogo više, zagarantovano 6 klipnim čeljustima sa 380 mimimetarskim diskovima naprijed i 4 klipnim kliještima sa 330 mm diskovima nazad.
U Gemballi su se pobrinuli i za prikladan osjećaj u unutrašnjosti koja je u potpunosti obložena kožom. Za potpuni sportski ugođaj tu su i karbonski elementi, školjkasta sjedišta, izmjenjeni instumenti te udobnosti podređeni debeli itisoni.
Vezani članci
Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Skok naprijed
15h 59m

Vozili smo novu A-Klasu: Mercedesov luksuz i napredna tehnologija u ne tako malom obliku
Posebna edicija
jučer
Toyota Hilux slavi 50. godišnjicu sa modelom Invicible 50 Black Edition
Zvanično
jučer
Porsche potvrdio rezultat koji je 911 GT3 RS napravio na Nürburgringu
Veliki planovi
19.4.2018. u 23:11
Hyundai-Kia će u razvoj u narednih 5 godina uložiti 21,56 milijardi dolara
Debituje u Pekingu
18.4.2018. u 17:24
Škoda objavila teasere malog SUV-a za kinesko tržište
Komentari (3)
Email adresa: (nije obavezno)
Tekst ispravke:
Tekst ispravke: