Bez zahvata na ST-ovom dvolitarskom turbo-benzinskom motoru kojima bi se, pored ostalog, povećavala njegova radna zapremina, a koji po izlasku iz fabrike raspolaže sa 250 KS i 360 Nm obrtnog momenta, u prvoj fazi tuninga koja uključuje drugačiji filter zraka i remapiranje elektronike snaga motora raste na 285 KS, uz 441 Nm obrtnog momenta.
Uz fazu 2 stiže još jedan turbo-punjač, čime se snaga motora podiže na 300 KS i 451 Nm obrtnog momenta. Nije dovoljno? U tom slučaju Wolf Racing nudi i fazu 3. Na sve pobrojano, uz ponovno remapiranje i podešavanje pritiska u turbinama, dolazi i poseban izduvni sistem. Rezultat: 370 KS i 554 Nm obrtnog momenta.
Nakon svega, Focus ST dolazi sa sniženim (naprijed za 50, nazad za 40 mm) podešavajućim ovjesom i vrhunskim setom kočnica. U Wolf Racingu također nude i aerodinamičke dodatke kojima se ovaj Focus jasno izdvaja iz mase.