Njihov tuning Ferrarija FF počinje setom ultralaganih felgi 6 Sporz² u dimenzijama 9,5x21 naprijed, odnosno 12x22 nazad. Na njima su gume Pirelli P Zero Nero.
Drugačiji izduvni sistem napravljen je od nehrđajućeg čelika, a ventile kojima se reguliše njegova otvorenost moguće je podešavati iz kabine. U Wheelsandmore kažu da još uvijek rade na ovjesu uz koji će FF biti bliže zemlji za 25 milimetara.
Za 3.782 eura, što uključuje reprogramiranu elektronsku kontrolnu jedinicu i adekvatan čip, snaga motora sa 660 raste na 684 KS. Raste i obrtni momenat, sa 683 na 705 Nm.
S obzirom na to da se ovdje radi o vanredno skupom automobilu, čini nam se kako će se njegovi vlasnici češće odlučivati na narednu, skuplju opciju tuninga.
Za 9.244 eura motor FF-a razvija 700 KS, uz najveći obrtni momenat koji iznosi 715 Nm. Ključnu ulogu za spomenute brojke imaju nanovo reprogramirana elektronska kontrolna jedinica, uz još otvoreniji izduvni sistem. Divota!