Rezultat 36 mjeseci rada
45

Carlex pretvorio Mercedes-AMG G63 u umjetničko djelo

D. B.
Carlex Design je predstavio jednu od svojih najimpresivnijih aftermarket konverzija dosad i nazvao ju je G-Falcon.

Možda je danas kliše nazivati automobil umjetničkim djelom, no ovaj unikatni model to zaista jeste. Kao baza za G-Falcon poslužio je Mercedes-AMG G63, koji nudi sjajne performanse zahvaljujući svom 4,0-litarskom V8 twin-turbo motoru, koji razvija 585 KS. No, ove brojke nisu najimpresivnije kada je riječ o G-Falcinu, nego je to zapravo njegov izgled, tako da će neki reći da ipak nije namijenjen vožnji i off-road avanturama, nego je više za parkiranje i divljenje.

Dizajn je nastao iz želje klijenta da kreira nešto istinski unikatno, a Carlex je prihvatio izazov u uvjerenju da je G-Klasa savršena platforma za ovakav projekt. Kompanija ima iskustva rada s Mercedesovim vozilima, tako da u svojoj historiji ima niz kreacija među kojima je i modificirani GLE Coupe. Suština G-Falcona se ogleda u ljubavi prema prirodi, a posebno prema sokolu koji dominira cijelim dizajnom.

Posebnu pažnju privlači krov, koji sadrži prekrasnu ručno ugraviranu sliku sokola u nečemu što izgleda kao šuma. Više ručnog graviranja može se vidjeti na bočnim lajsnama i lukovima točkova, a krase ih ukrasni uzorci i kontrast poliranog metala sa zlatnim detaljima koji ističu boju. Dizajnirani i izrezbareni ručno, ovi dizajni su rezultat rada u periodu od 36 mjeseci. Svi detalji su morali biti kreirani prije nego su naneseni na vozilo.

G-Falcon je unaprijeđen i karbonskim body kitom,, koji uključuje prednji i stražnji branik, prednju rešetku, lukove točkova, pragove,i drugo. Body kit i ostatak karoserije, koji nije ručno graviran, obložen je kilogramom dijamantske prašine koja blista na svjetlu, slično kao što je bio slučaj s pojedinim Carlexovim modelima iz prošlosti uključujući Rolls-Royce Cullinan i Bentley Bentaygu.

Unutrašnjost je jednako impresivna i prepuna patinirane kože, koja je pažljivo ručno prošivena te je krasi smeđa nijansa koja se savršeno slaže s eksterijerom. Ova bogata koža prekriva gotovo cijelu unutrašnjost, od sjedišta preko armaturne ploče pa do svih "pukotina" i uglova koji ih okružuju. Sve što nije pokriveno kožom ukrašeno je ručnim gravurama, baš kao i eksterijer. Ova kombinacija pretvara SUV u palatu na točkovima.

Dugi proces rada na ovom projektu definitivno se isplatio, a iako nije javno otkrivena, cijena je vjerovatno astronomska.