Pojam perfekcije
6

Alpinini BMW-i Serije 5 nude optimalan odnos performansi, luksuza i ekskluziviteta

E. L.
S posljednjim kreacijama na temu BMW-ove Serije 5 čuvena njemačka kompanija Alpina iznova je pokazala zašto je među prvim adresama kupaca koji žele nešto drugačiji BMW.

Alpina će modele B5 i D5 S kupcima isporučivati od oktobra, a za optimalan odnos performansi, luksuza i ekskluziviteta oni koji se odluče za turbobenzinsku verziju (B5) morat će da izdvoje 117.700 eura, odnosno 120.700 eura ako se odluče za praktičniju Touring karoseriju. U kombinaciji s dizelskim motorom (D5 S) cijena u klasičnoj karoseriji iznosi 92.500 eura, a za Touring treba izdvojiti 95.500 eura.

Iza oznake B5 krije se 4,4-litarski V8 motor koji uz asistenciju dva turbopunjača razvija 621 KS i 800 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 2.000 obr/min. Za prijenos snage na obje osovine (xDrive) brine rekalibriran 8-stepeni automatski mjenjač, a spomenuti potencijal dovoljan je da Alpina B5 od 0 do 100 km/h stigne za 3,4 sekundi i razvije 330 km/h. Nešto težoj Touring karoseriji za dostizanje „stotke“ treba 3,6 sekundi, a najveća brzina iznosi 322 km/h. Na listi opcija je i mehanička ograničena blokada zadnjeg diferencijala. Poređenja radi, BMW M5 Competition s opcionim paketom M Driver stiže do 304 km/h.

Alpina D5 S namijenjena je kupcima koji preferiraju dizelske opcije, a dorađen trolitarski redni 6-cilindarski motor kojem pomažu tri turbopunjača raspolaže s 408 KS i 800 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 1.750 obr/mins za koji je i u ovom slučaju zadužen 8-stepeni automatski mjenjač. Sedan od 0 do 100 km/h stiže za 4,4 sekunde (Touring za 4,6 sekundi) i razvija 286 km/h (Touring 283 km/h).

S upravljanjem preko obje osovine, sve verzije "čuče“ na Alpininim prepoznatljivim 20-inčnim ultralaganim aluminijskim felgama, a otvori na odbojniku za ulazak zraka prema motoru koji su 40 posto veći od otvora na standardnim verzijama Serije 5 jedan su od mnogobrojnih detalja koji Alpinine "Petice" čini posebnim.