Ovaj koncept potpuno mijenja odnos između putnika u vozilu i svijeta koji ih okružuje, tako što pretvara prozore vozila u interaktivan interfejs. Korištenjem proširene stvarnosti, nešto što je ranije bilo samo komad stakla, sada putnicima daje informacije o okruženju i drugim objektima pored puta. Prozor također može da se koristi kao platno za crtanje, a crteži onda prate okolinu koja se mijenja.
Pomoću najnovijih dostignuća na polju proširene stvarnosti, Kansei odeljenje TME i CIID su razvili pet koncepata za Toyotin „Prozor u svijet”:
Crtanje u pokretu – koristeći prozor automobila kao slikarsko platno, putnici mogu da crtaju, koriste svoje prste i gledaju kako slike reaguju na spoljašnji svijet dok se vozilo kreće.
Zumiranje prostora – prozor postaje ekran na kom putnici mogu da zumiraju predmete u okolini i posmatraju ih u potpuno novoj perspektivi.
Prevođenje okolnog svijeta na lokalne jezike – putnici su izloženi bogatstvu novih jezika i kultura, jer mogu da odaberu predmete koje vide kroz prozor i dobiju njihov prevod na lokalni jezik u realnom vremenu.
Udaljenosti – pokažite prstom tačke u okruženju i na površini prozora će se prikazati relativna udaljenost od automobila.
Virtuelna sazviježđa – panoramski krov automobila prikazuje sazviježđa i informacije o njima, dok je pozadina pravo nebo.
Dva radna prototipa Toyotinog koncepta „Prozor u svijet” će biti prikazana na izložbi „Naša mobilnost u budućnosti, sada”, koju organizuje Europska asocijacija proizvođača automobila (ACEA), od 22. do 25. juna u „Autoworld” muzeju u Briselu, u Belgiji. Takoñer, tu će biti predstavljena Toyotina ‘Plug-in’ hibridna tehnologija, a posjetioci će moći da krenu na 3D obilazak Toyotinog proizvodnog pogona u Burnastonu u Velikoj Britaniji.