Testovi
0

Vozili smo: Audi A3 2.0 TDI

Klix.ba
Na test smo ovaj put dobili Audijevu najnoviju perjanicu u klasi kompaktnih automobila. U svojoj drugoj generaciji donio je zaista velika i brojna poboljšanja.

Ono što je testni model činilo iznimno privlačnim i poželjnim automobilom, pored mnogobrojne opreme bio je i izvrsni novi 2.0 litreni četverocilindarski TDI agregat maksimalne snage od čak 140 KS pri 4000 okr/min i obrtnog momenta od kamionskih 320 Nm rasploživih u širokom radnom području od 1750- 2500 okr/min.

Ovakve vrijednosti ovom pumpe-duse agregatu DOHC tehnologije, između ostalog, svakako obezbjeđuju turbina promjenjive geometrije i četiri ventila po cilindru.

Iako ova količina obrtnog momenta osigurava veoma lagodnu vožnju i zahtjeva minimalne promjene brzina, izvrstan 6-stepeni ručni mjenjač vas jednostavno tjera na što češće izmjene. Za potpuni užitak u vožnji pobrinuo se i izvrstan aluminijski McPherson ovjes naprijed te potpuno novi nezavisni ovjes s četiri kraka nazad. Osobine ovjesa Audija A3 su poboljšane i veoma atraktivnim 17 colnim aluminijskim felgama, koje pored svojih izvrsnih osobina i ne predstavljaju najsretnije rješenje za naše zapuštene saobraćajnice.

Naš testni model je u mogućnosti ostvariti maksimalnu brzinu od čak 207 km/h te mu je od 0 do 100 km/h potrebno samo 9.5 sekundi. Činjenica koja će obradovati sve sretne vlasnike ovakvog A3 je da će uz ovakve, slobodno možemo reći, sportske performanse biti rijetki posjetioci benzinskih pumpi jer će se potrošnja kretati od 7.3 litra u gradu do samo 4.5 litara na otvorenoj cesti.

U unutrašnjosti dočekali su nas materijali vrhunske kvalitete i fanatične završne obrade, te mnogo efektniji dizajn okruglih otvora ventilacije nego što je to bio slučaj kod prethodnika. Testni model je pored ostalog bio opremljen i izvrsnim automatskim klima uređajem čiju smo efikasnost lično iskusili, a potpunom komforu i sigurnosti vozača doprinosi i prilično pregledna instrument tabla na kojoj se nalez displej sa informacijama koje obezbjeđuje putni kompjuter. Kako je novi A3 dimenzijama pretekao prethodnika tako se i prostor u unutrašnjosti znatno povećao, te je najveća boljka starog modela poprilično otklonjena povećanjem prostora za koljena od 29 mm te prostora za ramena za 30 mm. Inžinjeri Audija su uložili i veliki trud u pogledu praktičnosti interijera te znatan broj pretinaca ne ostavlja sitnice razbacane po kabini, a najveća je novost novodizajnirana ručna kočnica iza koje se sada nalaze čak dva držača za čaše, kojima se vrlo lako prilazi sa zadnjih sjedišta.

Zapremina prtljažnog prostora i dalje iznosi 350 litara što predstavlja prosjek klase, te se preklapanjem zadnje klupe dobiva čak 1100 litara iskoristivog prostora. Ozbiljnije zamjerke ovakvom automobilu je zaista teško naći bez cjepidlačenja. Kao glavni nedostatak testiranog modela naveli bi cijenu od 54.000 KM sa registracijom, za koju se može uzeti automobil više klase nekog drugog proizvođača, ali ne treba zaboraviti da je, ovo Audi, ime koje garantuje da sigurno nećete požaliti ako izaberete bilo koji njihov model, a pogotovo A3.