Klix.ba na Star Experienceu: Brutalni GT63 S "zapalio" stazu NAVAK, G-Klasa uvijek impresivna

Klix.ba na Star Experienceu: Brutalni GT63 S "zapalio" stazu NAVAK, G-Klasa uvijek impresivna
23
D. B.
15.10.2019. u 10:01
8
komentara
23

dijeljenja
1/57
2/57
3/57
4/57
5/57
6/57
7/57
8/57
9/57
10/57
11/57
12/57
13/57
14/57
15/57
16/57
17/57
18/57
19/57
20/57
21/57
22/57
23/57
24/57
25/57
26/57
27/57
28/57
29/57
30/57
31/57
32/57
33/57
34/57
35/57
36/57
37/57
38/57
39/57
40/57
41/57
42/57
43/57
44/57
45/57
46/57
47/57
48/57
49/57
50/57
51/57
52/57
53/57
54/57
55/57
56/57
57/57
Početak sedmice nije mogao biti bolji jer je kompanija Star Import, generalni distributer Mercedes-Benz vozila u Srbiji, Crnoj Gori, BiH i Albaniji u saradnji s kompanijom Daimler AG organizovala još jedan Star Experience događaj na stazi NAVAK u Subotištu u Srbiji.
Kao i prethodnih godina, Star Experience je bio zaista fantastično iskustvo, a ovogodišnji moto "Doživljaj iznad vaših očekivanja" je u potpunosti opravdan.

U tri dana je stazu NAVAK posjetilo 250 gostiju među kojima je bio i novinar portala Klix.ba, koji je isprobao neke od najatraktivnijih vozila iz Mercedesove ponude.


Ovogodišnji Star Experience je bio poseban iz zbog toga što legendarna G-Klasa ove godine proslavlja 40. rođendan pod sloganom "Stronger then time", a ovaj model je uz ostale bio dio zanimljivog off road programa.

Za učesnike Star Experiencea pripremljen je program sastavljen iz četiri segmenta, a to su Intelligent drive, AMG agility course, Off road track i Safety experience. Programe su vodili iskusni profesionalni instruktori vožnje iz Mercedesove vozačke akademije uz pomoć Mercedesovog trening centra iz Srbije i Nacionalne vozačke akademije (NAVAK).

Program smo počeli segmentom Intelligent drive tokom kojeg su nam instruktori Mercedesovog trening centra iz Srbije i vozačke akademije iz Njemačke predstavili sve napredne funkcije na C-Klasi, U različitim specifičnim situacijama u vožnji upoznali smo najnovije funkcije Mercedes-Benz Intelligent Drive sistema kao što su Active Brake Assist, Drive Pilot, Speed Limit Pilot i Remote Park Pilot.



U demonstraciji Active Brake Assist sistema smo vidjeli kako u situaciji kad vozač ne pazi dovoljno automobil detektuje saobraćaj ili pješaka ispred sebe, upozorava vozača, a u slučaju potrebe aktivira kočnice te tako sprečava nesreću. Drive Pilot sistem prati kretanje saobraćaja, usporava vozilo ili ga po potrebi zaustavlja, a potom nastavlja vožnju kada se saobraćaj pokrene. Speed Limit Pilot prepoznaje znakove ograničenja te prilagođava brzinu vozila. Remote Park Pilot služi za parkiranje vozila pomoću smartphonea, instalirane aplikacije i Bluetooth povezivosti.



Safety experience je predstavljao demonstraciju Mercedesovih sistema za sigurnost koje smo isprobali na poligonu za simulaciju iznenadnog kočenja i izbjegavanje prepreka na putu, a bili smo iza upravljača nove A- Klase, A-Klase Sedan, B-Klase, C-Klase i modela GLC. Pri brzini od 80 km/h ili nešto više maksimalno smo stiskali papučicu gasa, a potom manevrom u lijevu stranu izbjegavali čunjeve i zaustavljali vozilo. Moćne kočnice i dužina te vrijeme zaustavljanja su impresivni.



Nakon toga smo prešli na segment AMG agility course i iskusili vrhunske performanse i sportski doživljaj koji nude modeli A35 AMG, E53 AMG, C63 AMG i velika zvijezda programa GT63 S. Jasno je da je ovaj model "perjanica", ali je zaista uzbudljivo bilo voziti i fantastični C63 AMG koji je na nas ostavio, usudit ćemo se reći, jednako dobar dojam. Inače, GT63 S pokreće AMG-ov 4,0-litarski V8 biturbo motor uparen s AMG Speedshift MCT devetostepenim sportskim mjenjačem koji razvija 639 KS i 900 Nm obrtnog momenta. Od 0 do 100 km/h ova zvijer ubrzava za 3,2 sekunde. Svi ovi modeli se mogu pohvaliti udobnom i luksuznom unutrašnjošću, odličnim performansama i savremenom tehnologijom. Svojim dizajnom i izgledom su magnet za pažnju na ulici, a na stazi se pretvaraju u ozbiljne sportske automobile.



Poslije brzih krugova u kojima su "zapalili" gume i usijali kočnice AMG-ovih modela, uslijedila je drastična promjena, a to je off road poligon pored staze NAVAK koji je poslužio za demonstraciju mogućnosti Mercedesovih terenskih vozila. Naravno, G-Klasa je bila neprikosnovena, ali se ništa nije moglo zamjeriti ni popularnim novim modelima GLE i GLC koji su prepreke savladavali s lakoćom. Ipak, G-Klasa je ostala nedodirljiva pa smo je probali i tamo gdje nije planirano, uključujući i bazen s vodom.

U pauzama između segmenata Star Experiencea smo posjetili izložbu koju su činili jedinstveni Mercedes-AMG GT R Roadster, GT 4-Door. Mercedes-Maybach, B-Klasa, C-Klasa, C-Klasa Sedan te modeli CLA i GLC.

Sve u svemu, deseti Star Experience je itekako opravdao već tradicionalno velika očekivanja, GT63 S je "zapalio" stazu, a G-Klasa je sve začinila demonstriranjem svoje moći u svom prirodnom okruženju, na off road terenu.
Prijavi grešku


Komentari (8)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...