Magnet za poglede
30

Specijalni Ferrari Roma obilježava 30. godina prisutnosti brenda u Kini

D. B.
Ferrari proslavlja 30 godina prisutnosti na kineskom tržištu te je tim povodom pripremio specijalni i unikatni model.

Italijanska kompanija ima 21 distributera širom Kine, a prvi Ferrarijev automobil naručen je 1992. godine u Pekingu. Time je ozvaničen ulazak Ferrarija na kinesko trižište, a sada slavni brend obilježava 30. godišnjicu tog događaja specijalnim modelom Roma namijenjenim Kini.

Automobil je dizajnirao Tailor Made, Ferrarijev program za modifikacije i personalizaciju, u saradnji s istaknutom kineskom dizajnericom Jiang Qiong'er, a inspiracija je bila tradicionalna kineska estetika i izrada.

Qiong'er je poznata po svom radu s korijenima u suptilosti, ljepoti i naslijeđu kineske kulture. Ona je spojila koncepte i ekspertizu kako bi postigla sintezu italijanske filozofije dizajna i kineskog dizajna i dekora.

Unikatni model je magnet za poglede, krase ga Sanusilver Matte i Rosso Magma Glossy boje od kojih druga navedena odaje počast tradicionalnoj kineskoj "karmin crvenoj". Linije koje se protežu karoserijom i u unutrašnjosti inspirisane su karakterističnim detaljima klasičnog namještaja dinastije Ming.

Specijalni automobil ima i karbonske pragove, zlatnu pločicu s ugraviranim kineskim znakovima za broj 30 ma naslovnu za ruku i drugo.

U drevnoj kineskoj kulturi zlato simbolizuje bogatstvo i sreću, a žad čistoću i blagost. Od ovih materijala je napravljena kutija za ključ, a riječ je zapravo o sinonimima za dobre želje i poštovanje.

Model je opremljen s lifestyle paketom koji je dizajnirala Qiong'er, a koji uključuje set od četiri difuzora arome (po jedan za svako godišnje doba napravljen od ebanovine i kristala), set za čajanku, kutiju za cigarete od ebanovine, deke od kašmira, kineski set za šah načinjen od ahata i kože i drugo.