Očit trend
66

Šef Alfa Romea: ne želimo da postanemo SUV brand

A. M.
Jean-Philippe Imparato, šef Alfa Romea, ne želi da talijanska marka postane SUV marka. Istovremeno, on potvrđuje da će sljedeća generacija Giulije ostati limuzina.
Alfa Romeo se sprema da lansira svoj treći SUV. Nazvat će ga Milano i zvanično će biti predstavljen u aprilu 2024. U posljednje vrijeme, talijanski brend se više fokusirao na SUV modele, o čemu svjedoči lansiranje Tonalea i predstavljanje ažurirane verzije Stelvija.

Čak i ako su ‘’terenci’’ veoma traženi, o ovom trendu se vodi računa i u Alfa Romeu, stoga šef talijanske marke uvjerava oni neće postati SUV marka. "Ne želimo da postanemo SUV brand, čak i ako se svijet okreće oko SUV vozila", rekao je Jean-Philippe Imparato za Autocar.

Imparato je takođe dodao da će model Giulia ostati limuzina i da će biti isključivo električni automobil sa lansiranjem sljedeće generacije 2026. godine. Šef talijanskog brenda nagovještava da će Alfa Romeo u bliskoj budućnosti lansirati više električnih automobila klasičnog oblika: "Ostavljamo također Giuliju u asortimanu Alfa Romea i ne samo to, jer sljedeći koraci koji se nadovezuju na Giuliju su odgovor i za GTV, ali i za Duetto”. Ove izjave nagoveštavaju ponovno oživljavanje ova dva kultna modela u budućnosti, ali Imparato upozorava da za sada ništa nije potvrđeno.

Izvršni direktor talijanskog branda potvrđuje da je marka usredotočena na poboljšanje kvalitete dok se premium marka Stellantisa priprema za potpuni prelazak na struju do 2027. Alfa Romeo ove godine će globalno prodati 70.000 do 80.000 automobila, odnosno oko 30% više nego 2021. i 2022. godine. Oko 60 posto te prodaje i dovoljan nivo profitabilnosti dolazi zahvaljujući novom kompaktnom SUV modelu Tonale. Ovaj model se prodaje u oko 6.000 jedinica mjesečno.