Atraktivna ponuda
45

SEAT Arona za novi početak sa stilom uz akcijsku cijenu i novi način finansiranja

SEAT BiH pokreće prodajnu kampanju za model Arona STYLE. Simboličnim nazivom "Za novi početak sa stilom", model Arona će biti ponuđen potencijalnim kupcima na jedinstven način kako u smislu atraktivne cijene vozila, tako i u smislu veoma atraktivnih uslova finansiranja putem Porsche Leasinga.
Naime, najprodavaniji SEAT-ov gradski crossover u bogato opremljenoj Style izvedbi sa savremenim i agilnim benzinskim agregatom 1.0 TSI od 115 KS dostupan je za privlačnih 27.500 KM sa PDV-om.

Oprema STYLE između ostalog podrazumijeva stavke kao što su klima uređaj, media uređaj sa ekranom na dodir 6,5'', tempomat, krovni nosači, aluminijske felge 16“, kožni multifunkcionalni upravljač sa konekcijom za Bluetooth, LED dnevna svjetla, zadnji parking senzori, prednja svjetla za maglu i još mnogo toga.

Dodatno, putem operativnog leasinga, kompanija Porsche Leasing je kreirala ponudu u kojoj mjesečna rata za kupovinu iznosi 290 KM bez potrebnog učešća u prvom plaćanju. U navedeni iznos za prvu godinu najma uključen je i trošak registracije, dok dodatno kupac snosi troškove obrade zahtjeva i kasko osiguranja čiji se ukupan iznos jednako raspoređuje na mjesečnu ratu najma.

Praktično, kupac sa definisanim iznosom mjesečne rate, te predviđenim pređenim kilometrima (10.000 km godišnje), vrši najam vozila sljedeće 4 godine nakon kojih može otkupiti vozilo po definisanim uslovima ponude ili eventualno doći u situaciju da zamijeni vozilo sa nekim novim iz ponude, ostajući u uslovima mjesečnog iznosa rate uz novi ugovor za operativni leasing dogovoren sa Porsche Leasingom.

"Na neki način ulazimo u Evropske trendove kupovine automobila gdje iz konteksta vlasništva ulazimo u kategoriju neophodne mobilnosti za vrlo prihvatljivu mjesečnu naknadu za korištenje vozila. Na ovaj način kupac nije spriječen da postane vlasnik vozila, a uživa u prednostima korištenja novog vozila svakih nekoliko godina uz jednake mjesečne troškove. Vlasništvo tog vozila u suštini gubi na značaju i odlazi u drugi plan“, ističe Senad Trnka, Brand manager SEAT-a u BiH, te dodaje: "Svjesni činjenice da ćemo se sa posljedicama pandemije ekonomski još dugo boriti, kupci u BiH se na ovaj način štite od velikih ulaganja u kupovinu novog automobila, a s druge strane obezbjeđuju sebi ugodnu mobilnost i sigurnost koju daje nov i dobro opremljen automobil.“

Sve dodatne informacije o akciji i kupovini dostupne su kod ovlaštenih SEAT partnera u BiH.