Intervju
118

Razgovarali smo sa Audi timom: Sjajna godina i rezultati koji najavljuju još veće ambicije u BiH

Foto: E. Z./Klix.ba
(Foto: E. Z./Klix.ba)
Audi u Bosni i Hercegovini je u protekloj godini doživio pravi procvat, a promišljeno plasiranje modela s oba kraja ponude donijelo je prodajne rekorde. Tim povodom posjetili smo Audi prodajni salon u Sarajevu i razgovarali sa Audi timom koji je na prvoj liniji kontakta sa kupcima.

Audi prodajni savjetnici Jasna Ivetić i Asmir Sirćo već godinama su prepoznatljiva lica marke Audi u Sarajevu, te uz veliki entuzijazam i poznavanje marke Audi i svih njenih modela, vrlo dobro su upoznati i sa navikama kupaca u BiH. Iskoristili smo priliku da saznamo više o tržištu premium automobila u našoj zemlji iz njihove perspektive.

Audi je u 2023. godini zabilježio izuzetan uspjeh na tržištu Bosne i Hercegovine, te značajan rast u odnosu na prethodnu godinu. Sa skoro 500 prodanih primjeraka Audi je došao u društvo ostalih i znatno pristupačnijih marki, te što je još važnije značajno je nadmašio ostale premium marke. To nije lako za jedan premium brand na tržištu kao što je naše. Šta je po vašem mišljenju iz perspektive Audi prodajnog savjetnika bila prekretnica prema ovakvom uspjehu?

Uzbudljiva 2023. godina označila je još jednu fazu rasta i uspjeha za Porsche Sarajevo Audi salon, jako uspješna i rekordna godina je iza nas, kao i ranijih godina držimo lidersku poziciju. Naši glavni aduti su usmjerenost ka klijentu, personaliziran pristup i posvećenost potrebama klijenata, široka paleta proizvoda i fantastični modeli finansiranja u saradnji sa Porsche Leasingom. Kombinacija ovih faktora, zajedno s strateškim vođenjem i angažmanom certificiranih prodajnih timova, bila je ključna prekretnica uspjeha. Zadovoljstvo nam je što klijenti imaju povjerenja u nas i u brend Audi, stoga se izuzetno trudimo da to povjerenje i opravdamo.

Nije nikakva tajna da je Audi A4 nosilac ovog velikog uspjeha u 2023. Vrlo promišljenom ponudom akcijskog modela Audi je na našem tržištu ponudio najpristupačniju premium limuzinu, a kupci su to vrlo brzo prepoznali. Da li Audi nastavlja sa ovom primamljivom akcijom za A4 i možda neki drugi sličan model I akciju?

Audi A4 godinama predstavlja standard klase. Nismo iznenađeni što je akcijski model sa Advanced paketom opreme napravio veliki uspjeh, obzirom na bogatu opremu i performanse koje nudi. Upravo sa ovom fantastičnom akcijskom cijenom od 69.900,00 KM smo približili premium segment i klijentima kojima do sada Audi nije bio jedna od opcija. Potražnja za ovim modelom i dalje ne jenjava. Stoga smo obezbijedili dodatne primjerke modela, te nastavljamo sa ovom kampanjom i u prvom kvartalu 2024. godine.

Uz privlačne akcijske modele i ponude velika novost za Audi u BiH je prisutnija i naglašenija ponuda Audi Sport programa. Audi Sport modeli svakako su jedni od najpoželjnijih sportskih automobile uopšte, a sada su sve češći prizor I u BiH. Koje S i RS modele su kupci u BiH prošle godine najčešće tražili I birali I da li je Audi u BiH nudio i neke sportske modele koji su manje traženi na našem tržištu?

Ako uzmemo u obzir činjenicu da smo našim klijentima obezbijedili salonske primjerke gotovo svih RS i S modela, možemo zaključiti da je to jedan od glavnih razloga zašto vlada veći interes, ali i zašto se sve više klijenata odlučuje upravo za ova vozila. Svi posjetioci našeg salona su mogli uživati u prizoru, ali i iskusiti ove nesvakidašnje automobile. Bitno je napomenuti i da smo jedan od rijetkih salona premium marki koji se mogu pohvaliti širokom paletom ekskluzivnih, sportskih, salonskih modela. Shodno kretanjima na tržištu, najviše interesovanja smo imali za SUV modele – RSQ3, SQ5 i RSQ8 koje smo prodali u više primjeraka. Ne možemo ni zanemariti sportske luksuzne limuzine S6 i S8, kao i Sportback modele RS5 i RS7, te neizostavni RS6 Avant koji je jedan od najprepoznatljivijih sportskih Audi modela. Ponosni smo na činjenicu da smo klijentima uspjeli približiti sportski Audi duh u svim segmentima, što je rezultiralo prodajom svih gore pomenutih modela.

Foto: E. Z./Klix.ba
Foto: E. Z./Klix.ba

Nova godina čini se u Audiju se nastavlja jednakim tempom. Koji su planovi za novu godinu, stižu i neki novi modeli, a vjerovatno će biti i nekih zanimljivih prodajnih akcija? Mislite li da Audi može i bolje od prošlogodišnjeg rezultata?

Prethodna godina nam je postavila visoke ciljeve i standarde što je rezultiralo ambicioznim planom za 2024. godinu koji ćemo naravno svojim predanim radom i posvećenošću uspjeti ostvariti. Tokom 2024. godine proširit ćemo svoju ponudu novim SUV modelima Q8 i Q7 facelift, a dolaze i novi Q5 model kao i Q6 e-tron. Od klasičnih limuzina stižu nam A3 facelift, ali i Audi A4 i A5 koji će u novoj generaciji postati jedan model.

Foto: E. Z./Klix.ba
Foto: E. Z./Klix.ba

Koji su izazovi pri prezentaciji I prodaji električnih modela na našem tržištu? Koliko uopšte u prosjeku kupci koji dođu u prodajni salon pitaju za električne modele?

Bilježimo pozitivan trend interesa ali i prodaje električnih automobila, međutim, susrećemo se sa izazovima po pitanju pravnih regulativa poput instalacije punjača, plaćanja carina i raznih dodatni troškova. Sa našim intezivnim testnim vožnjama sa modelima Audi Q4 i Audi e tron pokušavamo klijentima približiti elektromobilnost i predstaviti budućnost koja je progresivna i električna. Na nama kao prodajnim savjetnicima je da razbijamo mitove i predrasude o električnim automobilima s kojima nam klijenti redovno dolaze u salon. Kao i za ostale brendove, klijenti najviše upita imaju vezano za domet i punjenje baterije na vozilima.

Ponosni smo na činjenicu da je naša kompanija pionir u električnoj mobilnosti u Bosni i Hercegovini. Samim tim, osjećamo odgovornost da našim klijentima pružimo adekvatne informacije ne samo o električnim Audi modelima, nego o elektromobilnosti uopćeno i mogućnostima koje nam pruža.

Savremena kupovina automobila omogućava kupcima da se dosta upoznaju o automobilu prije nego uopšte dođu u prodajni salon. Koliko su vaši kupci upoznati o ponudi modela, I koji su najveći izazovi vama kao prodajnim savjetnicima?

Istina je da evolucija tehnologije omogućava kupcima pristup mnogim informacijama. Ispitivanje potreba je ključni faktor pri odabiru vozila. Upravo zbog toga konsultacije sa obučenim prodajnim osobljem, koje je tu da olakša odabir klijentu, su neizostavan dio procesa prodaje automobila. Trend digitalizacije ne ugrožava poziciju prodajnog osoblja, već klijentima omogućava sveobuhvatnije informacije o proizvodu i ponudi u salonu prije i nego nas posjete. Veliku pažnju posvećujemo digitalnim kanalima komunikacije, gdje naši klijenti mogu sami konfigurisati, ali i upoređivati željene modele.

Savremena kupovina je oblikovala detaljno informisane klijente koji traže personaliziran pristup. Ono čemu mi težimo, obzirom da imamo sjajne proizvode, je da pružimo klijentima što bolje iskustvo kupovine. Obzirom da smo pioniri kada su u pitanju inovativni modeli finansiranja automobila, fantastični proizvodi i certificirano osoblje, možemo zaključiti da je sveobuhvatna usluga ono što klijenti najviše cijene u našem prodajnom salonu.

Iako Audi salon u Sarajevu I dalje izgleda vrlo moderno i u skladu sa svjetskim standardima, otvaranje novog PIA salona u Blažuju planirano je 1. Jula ove godine. Šta kupci i klijenti mogu očekivati u novom okruženju?

Novi prodajno-servisni centar će imati površinu od 5.611 kvadratnih metara, a prostire se na zemljištu površine 23.598 kvadratnih metara, s tim da je u narednim godinama planirano proširenje objekta i otvaranje novih radnih mjesta. Unutar ovog kompleksa naši klijenti mogu očekivati novi Audi salon koji će biti opremljen po posljednjim Audi standardima sa naglaskom na održivost i usmjerenost ka klijentu, što ga svrstava u jedan od najmodernijih auto salona u našoj državi.

Radujemo se prilici da ugostimo sve naše postojeće i buduće klijente u našem novom prodajnom salonu.