Taj brilijantan rezultat koji nije mogao biti ostvaren na boljoj lokaciji je uveličan i šampionskom titulom Michelina, čije su gume i na ovom rallyu brilijirale, kako u poretku vodećih tako i u poretku popularne grupe N. Zahvaljujući, između ostalih, Citroenu i Loebu Michelin je od 1973. kada je WRC počeo sa organizovanjem osvojio svoju 36 World Rally Championship titulu. Iako je nakon rallya fokus interesovanja očekivano bio na Citroenu i mladom Loebu, prave zvijezde Korzike su bili Ford i Markko Martin.
Na početku rallya dominacija Forda se činila još izraženijom, jer je njihov, uslovno rečeno, drugi vozač, Francois Duval oduševljavao izuzetnim vožnjama. Ipak loša sreća ga je sustigla i na ovom rallyu, te se na početku trećeg dana takmičenja morao oprostiti od daljeg učestvovanja zbog kvara na motoru i prepustiti prvu poziciju timskom kolegi Markku Martinu. Usprkos odličnom rezultatu Forda, koji od iduće sezone prema svim najavama napušta WRC, zvijezda je bio Loeb koji nije mogao odabrati bolje vrijeme i lokaciju za osvajanje šampionske titule.
Naime, upravo prije četiri godine je Loeb debitirao u WRC-u i to na 2001 Sanremo Rallyu. Na ovogodišnjem rallyu u Korzici je zabilježio odlične vožnje, koje su dokazale kako je Loeb stekao iskustvo pravog šampiona, te je kroz cijelo takmičenje vozio brzo ali dovoljno oprezno.
Uz Loeba i Martina odličan rezultat je zabilježio i trenutno najiskusniji vozač Šampionata, legendarni Carlos Sainz, kojeg smo već odavno navikli viđati na jednom od prva tri mjesta, te je tako i ovaj rally završio na trećoj poziciji, što je dodatno doprinjelo nadmoćnoj pobjedi Citroena i Michelina.
Rezultati Tour de Corse 2004 rallya:
- Markko MÄRTIN (EE) 0.0
- Sébastien LOEB (F) +2:02.0
- Carlos SAINZ (E) +2:55.3
- Marcus GRÖNHOLM (FIN) +3:29.1
- Petter SOLBERG (N) +5:06.3
- Stéphane SARRAZIN (F) +7:09.1
- Freddy LOIX (B) +8:21.2
- Armin SCHWARZ (D) +9:08.3
- Toni GARDEMEISTER (FIN) +9:35.3
- Mikko HIRVONEN (FIN) +11:58.2
E.Z.