Prema riječima predsjednika kompanije Stefana Pierera novi će proizvodni pogon biti smješten u matičnom Mattighofenu ili u Grazu. U razvoju sportskog automobila KTM-u će pomoći talijanski ekspert za formule, firma Dallara. Dallara će biti direktno odgovorna za razvoj i testiranje prototipova.
Iako se u prvim najavama ovog automobila spominjao Audi kao glavni kooperant, tvrtka iz Ingolstadta se, službeno, ubrzo povukla iz projekta. Umjesto njih, novi je službeni partner Volkswagen (ista grupacija kao i Audi), koji će biti zadužen za dobavu agregata. Radi se o benzinskom TFS agregatu snage 250 KS, što bi trebalo biti i više nego dovoljno za svega 700 kilograma težak automobil.
Za dizajn ovog sportaša zadužena je tvrtka Kiska, koja s KTM-om surađuje dugi niz godina u dizajniranju motocikala.
Automobil će biti premijerno prikazan na sajmu u Ženevi slijedeće godine, a u KTM-u planiraju proizvodnju od 1000 primjeraka godišnje.