Mazda bilježi najveći rast u Španiji –čak 45%, u odnosu na drugo tromjesečje prošle godine, ali i na ostalim tržištima procenti rasta su dvocifreni, npr. u Italiji +35%, Nizozemskoj +21%, Poljskoj +20, Engleskoj +19%...
Pobjednička kombinacija nove generacije Mazda vozila – lagana, a istovremeno izuzetno efikasna SKYACTIV tehnologija i atraktivni KODO dizajn katapultirali su Mazdu u najbržu trku rasta i to u oba poslovna segmenta – prodaje i profita.
Dilerska mreža u Evropi, istovremeno sa vlastitom transformacijom ka više premium izgledu i poziciji, privlači značajan broj novih kupaca. Apsolutni lider ovog rasta je potpuno nova Mazda 2, čija je prodaja, u upravo završenom kvartalu, povećana za 57%.
Juni je bio najbolji mjesec sa povećanjem prodaje, u odnosu na prošlogodišnji, za čak 93%.
Čini se da će i Mazda CX-3, predstavljena 19. juna, biti apsolutni hit u rastućem segmentu malih SUV vozila, te da će njen uspjeh donijeti slične podatke u narednom periodu.
Također, vrela su očekivanja i od nove generacije Mazde MX-5, koja u Evropu stiže u vrelom avgustu. Imajući u vidu da će legendarni roadster iz Mazde biti sedmi potpuno novi model japanskog proizvođača u samo dvije godine, jasno je da uspjeh nije slučajan.