Dosad predviđene različite mogućnosti poticanja kupnje u zemalja članicama EU-a mogle bi naštetiti jedinstvenom tržištu a o budućim poticajima trebalo bi se odlučiti na europskoj razini, kaže se u radnom dokumentu na koji se poziva FTD.
Velika Britanija, Francuska i Španjolska subvencioniraju kupnju električnih vozila pod određenim uvjetima, u skandinavskim zemljama mogu se voziti slobodno na traci za autobuse, dok primjerice Njemačka subvencionira proizvođače za njihova istraživanje i razvoj.
Plan europskog povjerenika predviđa i da se do 2011. fiksira europski standard za punjače za električna vozila kako bi vozači bez obzira na granice mogli svoje automobile napajati strujom.
Također se predviđa da se još ove godine odrede sigurnosni standardi, a do 2012. revidiraju propisi o sigurnosti jer ta vozila stvaraju puno manje buke od klasičnih te stoga mogu biti opasna za pješake.
Europski ministri industrije u veljači u Španjolskoj zatražili su od Europske komisije da do svibnja donesene zajedničku strategiju za razvoj električnih vozila koje smatraju šansom za gospodarskih oporavak i ekološkom potrebom.