Kraj čekanja
1

Porsche 911 GT3 iz Serije 992 pod svjetla reflektora stiže u utorak

E. L.
U Porscheovom GT odjelu završili su posao oko najnovijeg "elfera“ s oznakom GT3 koji će i ovaj put pokretati atmosferski boxer motor.

Do svjetske premijere najnovijeg derivata iz Porscheove Serije 992 ostalo je manje od 24 sata, a u njemačkoj automobilskoj kompaniji ponudili su nekolicinu fotografija koje otkrivaju kako izgleda najnovije izdanje "elfera“ GT3 kojem će se posebno obradovati ljubitelji koji svoje slobodno vrijeme vole da provode na kružnim stazama.

I dok čekamo zvanične brojeve, već se zna da će i novi Porsche 911 GT3 pokretati 4-litarski 6-cilindarski atmosferski boxer motor kakav je već ponuđen u modelu 911 Speedster s kojim je Porsche (tradicionalno) stavio tačku na kraj proizvodnje prethodne Serije 991. U svakom slučaju, očekuje se da će motor na zadnju osovinu isporučivati više od 510 KS.

Kupci će GT3 moći da biraju između ručnog i automatskog mjenjača sa dva kvačila (PDK), a masa automobila s vozačem i punim rezervoarom goriva trebala bi biti oko 1.400 kilograma. Iza specifičnih 20 i 21-inčnih felgi kriju se kočnice s promjerom prednjih diskova koji je (u odnosu na 911 GT3 prethodne generacije) sa 380 povećan na 408 milimetara, a nekolicina karoserijskih karbonskih dodataka, zaključno s velikim zadnjim spojlerom, GT3 jasno odvaja od ostatka društva iz aktuelne Serije 992.

Prvi čovjek Porscheovog GT odjela Andreas Preuninger već je izjavio da je novi 911 GT3 na stazi Nürburgring Nordschleife (na kojoj je u fazi testiranja proveo mnogo vremena) znatno brži od prethodnika iz Serije 991.2, a pitanje je vremena kada će Porsche objaviti vrijeme kruga svog posljednjeg "trkaćeg automobila s kojim možete ići i na posao“.