Paralelno s predstavljanjem Cabrio verzije osme generacije najpoznatijeg američkog sportskog automobila (s kojim po prvi put stiže centralno postavljen motor) Chevrolet je predstavio i trkaću Corvettu C8.R koja će od naredne sezone u trkama izdržljivosti nastaviti tamo gdje je stala njena prethodnica C7.R.
Promotivni videomaterijal snimljen je na američkoj stazi Road Atlanta i prilično dobro pokazuje "oružje“ s kojim će se tim Corvette Racing krajem januara premijerno pojaviti na trci izdržljivosti 24 sata Daytone.
Corvettu C8.R pokreće centralno smješten 5,5-litarski atmosferski V8 motor koji u skladu sa IMSA pravilnicima raspolaže s 500 konjskih snaga i 650 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prijenos snage na zadnju osovinu brine novorazvijeni 6-stepeni sekvencijalni mjenjač (Xtrac).
U odjelu koji je razvijao novu trkaću Corvettu tvrde da čvršći i krući C8.R u poređenju s odlazećim modelom C7.R ima bolje aerodinamičke osobine i raspored mase po osovinama. U svakom slučaju, bit će zanimljivo vidjeti kako će se nositi sa žestokom konkurencijom koja ih čeka na 24 sata Le Mansa.