Redizajnirana 3008-ica dobila je drugačiji prednji kraj sa novom maskom hladnjaka motora, redizajniranim svjetlima i hromiranim detaljima. Zadnji kraj automobila krase drugačija svjetla, a redizajnirane su i 16, odnosno 18-inčne felge.
Unutrašnjost karakterišu redizajnirani prekidači i drugačije obloge vrata i sjedišta. Peugeot 3008 nudi se sa četiri dizelska i tri benzinska motora. Prvi u ponudi dizelskih motora je 1,6-litarski HDi sa 115 KS, dok najsnažniji dvolitarski HDi razvija 163 KS.
Osnovni benzinski VTi motor razvija 120, a najsnažniji 1,6-litarski THP turbo benzinac 163 KS. U hibridnoj varijanti za pogon prednje osovine zadužen je dvolitarski HDi motor, dok elektro-motor sa 37 KS pogoni zadnju osovinu. Ukupna snaga automobila iznosi 200 KS, a prosječna potrošnja goriva svega 3,4 litre na 100 kilometara.