|

Petnaesti rođendan Toyote Prius

Petnaesti rođendan Toyote Prius
6
Klix.ba
13.12.2012. u 15:10
0
komentara
6

dijeljenja
1/7
2/7
3/7
4/7
5/7
6/7
7/7
Prije tačno 15 godina lansirana je Toyota Prius pod sloganom "Tačno na vrijeme za 21. vijek". Deceniju i po kasnije, najpopularniji svjetski hibrid, ne samo da je još "Ispred svog vremena", nego iz dana u dan niže uspjehe na svjetskom tržišu, s više od 3 miliona prodatih automobila.
Suočavajući se s promjenama u okolini, u pogledu kvalitete zraka, klimatskih promjena, te ponude i potražnje energije, ideja o alternativnoj liniji vozila počela se formirati šezdesetihh godina prošlog vijeka u Toyoti. Međutim, devedesete su bile ključne za istraživanje tehnološkog razvoja, koji Toyota uspješno unapređuje do danas.

S G21 projektom, koji je započeo 1994. godine, Toyota je planirala stvaranje “zelenog” vozila za 21. vijek, a koje će istovremeno osigurati ugodnost i užitak u vožnji kakav pruža konvencionalno vozilo. Tri godine kasnije, lansiranje prve generacije Priusa označilo je početak moderne revolucije u elektrifikaciji u automobilskoj industriji. Tada je predstavljanje Priusa iznenadilo mnoge, ali i izazvalo skeptične komentare. Međutim, inžinjeri i lideri Toyote ostali su predani svojoj ideji i danas, treća generacija Priusa predstavlja najprodavaniji model vozila na globalnom nivou.

Od lansiranja do danas, više od 3 miliona ljudi je kupilo Prius modele, a gotovo 5 miliona full hybrid vozila. Prodaja Toyota i Lexus hibrida samo ove godine premašila je 1,2 miliona. Svako od ovih vozila ima nešto zajedničko s originalnim Priusom – full hybrid liniju.

U Evropi se Toyota Prius nametnuo kao vodeći model kad je riječ o dugoročnoj pouzdanosti i kvaliteti vozila i u TÜV izvještaju za 2013. godinu, s najmanjom stopom kvarova za kategoriju vozila starosti od četiri do pet godina. Kontinuirani uspjeh Toyota Priusa u TÜV izvještaju potvrđuje dugoročnu pouzdanost koja traje cijeli život i sveukupnu kvalitetu vozila Toyotine full hibrid tehnologije, koja se nastavlja primijenjivati i na drugim ključnim modelima.

U ponudi su sada hibridi u svim segmentima vozila – od segmenta B i Yaris hibrida, segmenta C s potpuno novim Auris hibridom, do Prius porodice i cjelokupne Lexus linije, čime se Toyota svrstala u samo vrh autoindustrije kad je riječ o vozilima s najnižom emisijom CO2 među svim proizvođačima. Time je četiri godine prije ostvarila zacrtani cilj. 1

Osim odlične potrošnje goriva i niske emisije CO2, benzinski hibridi su bolje rješenje u odnosu na bilo koji dizel ili dizel hibridno vozilo z,ahvaljujući svom doprinosu kvaliteti zraka. Oni doslovno ne emituju NOx I štetnih tvari – koji su uzrok zabrinutosti za zdravlje, posebno u urbanim zonama.

Toyota i Prius su delegirali pitanje hibridne tehnologije na dnevni red i nije riječ samo o liniji vozila, već same tehnologije koja vodi ka brojnim rješenjima, koji će u budućnosti rezultirati niskim ili nikakvim emitovanjem štetnih tvari.

Stopa prodaje hibrida nastavlja rasti. S 21. hibridnim modelom, koji treba biti lansiran do 2015. godine, uključujući i vozilo na gorive ćelije, Toyota se kreće brže nego ikada.
Prijavi grešku


Komentari (0)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...

Trenutno nema komentara na ovaj članak.