Posljednji brzinac dužine samo 27 kilometara Colinu je odgovarao jer je najviše ličio na brzince iz WRC šampionata, a ovom pobjedom je dokazao svoj potencijal. Relativno loš plasman može zahvaliti isključivo slaboj sreći, ali i sama činjenica da je sa manjkom iskustva uopšte završio ovako težak rally ima težinu pobjede.
Titulu pobjednika u generalnom plasmanu je ponio francuski vozač Stephane Peterhansel, koji je Dakar više puta pokorio na motociklu, da bi se sada okrenuo automobilima i ostvario pobjedu.
Na posljednjem brzinskom ispitu je, ne želeći izazvati bilo kakva nezgodna iznenađenja zbog viška rizika, zakasnio preko 4 minute, zauzevši 19. mjesto. Ali sa punih 49 minuta prednosti ispred timskog kolege Hiroshija Masuoke i čak 3 sata ispred Jeana Louisa Schlessera Peterhansel se zabilježen kao 26. pobjednik u konkurenciji automobila.
Po broju odustajanja, dužini ispita i zahtjevnosti samih dionica mnogi ovogodišnji Dakar smatraju jednim od najtežih, dok će vozači, pogotovo iskusniji, tvrditi kako je definitivno riječ o najtežem Dakaru u historiji.
Upravo zbog ovoga su svi, koji su uspjeli doći do cilja, u stvari pobjednici.
Rezultati nakon 17. brzinskog ispita:
- Peterhansel/Cottret-Mitsubishi 53h 47' 37"
- Masuoka/Picard-Mitsubishi +49' 24"
- Schlesser/Lurquin-Schl.-Ford +3h 00' 33"
- Alphand/Magne-BMW +3h 55' 58"
- Mayer/Schulz Mitsubishi +5h 46' 17"
- Saby/Stevenson-VW +6h 54' 03"
- De Villiers/Jordaan-Nissan +8h 06' 11"
- De Mevius/Guehennec-BMW +9h 34' 45"
- Magnaldi/Legal-Honda +10h 00' 36"
- Al Attiyan/Bartholome-Mitsubishi +10h 01' 28"