Kao što je običaj sa svim superautomobilima u emisiji, Huayra je nakon novinarskog testa prešla u ruke anonimnog sportskog vozača The Stiga te odmah postavila rekord za najbrži homologirani automobil na Top Gearovoj stazi, sa vremenom od 1:13.8. Poređenja radi, dosadašnji rekorder, Ariel Atom V8 istu je stazu odradio za 1:15.1.
Ovakva razlika u vremenima nije prošla neopaženo, pa su vrlo brzo krenula nagađanja. Naime, fotografije koje je ekipa Top Geara objavila na Flickru jasno pokazuju da dva automobila - onaj koji je vozio novinar Richard Hammond i onaj kojim je upravljao Stig - nisu bila opremljena istim gumama - Pirelli P Zero Corsa, sa kojima automobil standardno dolazi.
Umjesto njih, automobil koji je stazom u Dunsfoldu proletio u rekordnom roku bio je opremljen poluslikovima.
Jedini uslov koji Top Gear postavlja pred svoje kandidate za takozvani "Powerlap" jeste taj da su homologirani za cestovnu upotrebu i da mogu preći preko ležećeg policajca (što je Caparo T1 koštalo plasmana), tako da se čini da Pagani nije previše varao.
Gume Pirelli P-Zero Trofeo namjenski su razvijene za Paganijev model Zonda R, a Pagani tvrdi da su legalne za upotrebu na javnim saobraćajnicama, ali da ih se ne preporučuje u kišnim uslovima.