Očekuje se debi
12

Ovako izgleda produkcijska verzija modela Smart #5

D. B.
Prošlo je tek nekoliko sedmica otkako je Smart Concept #5 debitovao na sajmu automobila u Pekingu, a sada su se pojavile specifikacije i fotografije produkcijske verzije.

Kao što se moglo i očekivati, Smart #5 je izgubio nešto od robusnosti koncepta, no i dalje je zadržao "kutijasti" oblik te se s pravom može reći da je Smartov najveći i najprostraniji model u historiji. Produkcijska verzija modela duga je 4.705, široka 1.920 mm i visoka 1.705 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2.900 mm. To znači da je Smart #5 duži za 265 mm u odnosu na Smart #3 coupe-SUV, koji je trenutno najveći model u Smartovoj ponudi.

Produkcijska verzija je bliže tlu u poređenju s konceptom nakon što su gume za sve terene zamijenjene konvencionalnim. Krovnih nosača više nema, kao ni suicide vrata te ekrana na blatobranima namijenjenih ovjesu. S druge strane, atraktivna LED prednja i stražnja svjetla uglavnom su zadržana, zajedno s ravnim ručkama na vratima i većinom karoserije.

Branici su nešto drugačiji, a naprijed se nalazi uvećana zaštita podvozja s usisnikom. Fotografije prikazuju različite nivoe opreme modela Smart #5, uključujući sportsku verziju s crvenim detaljima i kočionim kliještima, koji su obično dio Brabusovih paketa za Smartova električna vozila. Osim izbora aluminijskih felgi, postoje i varijacije prednje i stražnje maske, kao i bočnih obloga.

Fotografije unutrašnjosti nisu objavljene, no očekuje se da će biti slična onoj koju ima koncept. Riječ je o tri ekrana na armeturnoj ploči i mnogo tehnologije. Za razliku od koncepta s četiri sjedišta, produkcijski model će imati pet sjedišta.

Potpuno električni SUV će se prodavati s četiri pogonske opcije. Verzije s pogonom na stražnje točkove pokretat će jedan elektromotor postavljen nazad, koji razvija 340 ili 363 KS. U oba slučaja se koristi LFP baterija.

Također, u ponudi će se naći i dvije verzije s pogonom na sva četiri točka, koje će upariti naprijed smješteni elektromotor od 224 KS s nazad postavljenim motorom od 363 ili 422 KS. Kombinovano, Smart #5 s pogonom na sva četiri točka isporučivat će do 646 KS, što obećava ozbiljne performanse.

Koncept je koristio 800-voltnu arhitekturu preuzetu od Geelyja pa stoga ima bateriju kapaciteta većeg od 100 kWh, koja se od 10 do 80 posto napuni za svega 15 minuta. Domet iznosi do 549 kilometara po WLTP ciklusu. U slučaju produkcijske verzije se mogu očekivati slične brojke, posebno kada je riječ o najboljem paketu opreme.

Smart je potvrdio da će model #5 spreman za proizvodnju debitovati u drugoj polovini ove godine. Osim u Kini, prodavat će se i u Evropi.