Prije svega tu će biti obnovljeni DOHC VTEC agregat kojem je radna zapremina porasla sa 2.0 na 2.2 litra te sada obezbjeđuje čak 240 KS pri, kako smo od Honde i navikli, astronomski visokih 7.800 okr/min.
Povećanje zapremine je postignuto produžavanjem hoda klipova, a unaprijeđen je ionako komplikovani VTEC sistem vremenski promjenljivog upravljanja ventila.
Za osiguranje boljeg prenosa te povećane snage, pored detaljno prerađenog šest-brzinskog ručnog mijenjača kojem su smanjeni prijenosni omjeri, sada se na S2000 montiraju felge u dimenzijama od 17 cola umjesto dosadašnjih 16 .
Za unaprijeđivanje prijenosa snage svakako će biti zaslužni i novi sinkroni u mjenjaču koji su sada izrađeni od karbona.
Za izvrsno ležanje pobrinuti će se idealni odnost težine između dvije osovine koji iznosi 50:50, a znatnu ulogu u tome igra i iznimna krutost karoserije koja se može zahvaliti monocoque okviru a koja je još više povećana u modelu za 2004. godinu.
I vanjski izgled je doživo određena poboljšanja koja će doduše moći primjetiti samo dobro upoznati a ogledaju se u poboljšanjoj aerodinamici prednjeg dijela tako što je odbojnik redizajniran a usisnici zraka su promijenili mjesto. Prednje farove sada karakteriše novi dizajn koji dijeli rasvjetna tijela u tri grupe baš kao što je to slučaj i na zadnjem dijelu, ali se sada tamo nalazi popularna LED tehnologija.
Mjesta za poboljšanja se našlo i u interijeru te ćete sada naći dva držača za čaše, novi korisni pretinac i unaprijeđenu ergonomiju.