Parkirate li stari Jimny pored obnovljenog modela, nikakve razlike nećete primjetiti, jer vanjski dizajn uopšte nije mijenjan. Jedina razlika je što sada uz Jimny serijski dolaze 5-krake alu-felge i okrugla prednja svijetla za maglu, za što se prije moralo doplatiti. No, najveće promjene se nalaze ispod limenog pokrivača, gdje je izmjenjeno gotovo sve osim osnovne mehanike.
To uključuje i novi motor, 1.3 16V sa VVT sistemom zaduženim za upravljanje ventilima. Iako zapremine kao stari motor, sada razvija 5 KS više, što donosi ukupnu snagu od 85 KS uz 110 Nm obrtnog momenta. Poboljšanje voznih svojstava je vidljivo, tako ubrzanje do 100 km/h kod verzije sa manuelnim 5 stepenim mjenjačem traje 14.1 sekundu (prije 16.8 s). Ovaj motor osim poboljšanja performansi sada i manje zagađuje okolinu, što je bio jedan od glavnih razloga odlaska u "penziju" starog motora.
Najveće promjene desile su se u interijeru, novi su volan i intrumentna ploča, sva sjedišta i audio sistem. Pazilo se i na što lakše korištenje, tako se sada rad pogona na sva 4 točka ukljućuje pritiskom tipke na centralnoj konzoli, a tu se sada nalaze i upravljačke komande za 4 stepeni automatski mjenjač.
Uz obnovljeni model dolaze i tri nove boje, a potencijalne kupce Jimnya će radovati vijest da cijena ostaje identična starom modelu, iako će novi imati u seriji više opreme. Ono zanimljivo vezano za ovaj redizajn je da obuhvata samo "Estate" verziju (na slikama), dok Soft-top izvedba sa mekim krovom sada nije dirana, ali je njeno obnavljanje u toku.
B. K.