Novi sjajan projekt
2

Osprey Custom Cars restaurirao Land Rover Defender

D. B.
Amerikanci su opsjednuti Land Roverima, bez obzira da li je riječ o ultraluksuznom Range Roveru ili robusnom Defenderu, posebno ako se radi o modificiranim primjercima.

Novi Defender je značajno nadmašio prodaju starog, ali Amerikanci vole i originalni model koji dostiže visoke cijene. To važi i za restaurirane i modificirane primjerke, a Osprey Custom Cars je primjer kako to treba učiniti. Pomenuta kompanija se specijalizirala za Defendere, a među kreacijama su bili Defender koji razvija 600 KS te Defender iz 1986. godine koji je luksuzniji od većine današnjih luksuznih automobila. Međutim, najnoviji projekt bi mogao ujedno biti i najbolji.

Modificirani Defender 110 je prošao kompletan i detaljan proces restauracije koji uključuje eksterijer i unutrašnjost, a čak je i motor promijenjen. Lakiran je u Keswick zelenu boju te ima Santorini crni krov, a dobio je i crne anodizirane aluminijske šarke na vratima, poklopac motora, bočne stepenice, LED svjetla naprijed i nazad, KBX rešetku hladnjaka s crnim usisnim otvorima, novu šasiju, standardni ovjes, unaprijeđene osovine, prednje i stražnje disk kočnice te 20-inčne Khan felge s gumama za sve podloge.

Ispod haube se nalazi 5,3-litarski LS V8 motor koji razvija 325 KS i koji je uparen sa 6-stepenim automatskim mjenjačem.

Unutrašnjost je dostojna premium SUV-ova njemačkih proizvođača, tu je TDCI Puma armaturna ploča, aluminijski detalji na vratima, crna sjedišta s grijačima naprijed, a nebo je presvučeno Alcantarom.

Defender je opremljen klima uređajem, tempomatom, modificiranom centralnom konzolom portovima za punjenje mobitela, Alpine infotainment sistemom s podrškom Bluetootha i Apple Car Playa, a tu su i JL zvučnici. Također, unaprijeđena je i izolacija za "tišu" vožnju.