Cilj projekta "TPV", predstavljenog tridesetih godina prošlog vijeka, bio je: "prevesti četiri osobe i 50 kilograma krumpira, pri maksimalnoj brzini od 60 kilometra na sat." Puštanje u prodaju predviđeno je za 1939. godinu, ali kasnilo je zbog rata. Sva proizvedena vozila su uništena, osim četiri primjerka skrivena tokom borbi i jednog primjerka koji je sačuvala kompanija Michelin. Vozilo je napokon izloženo na sajmu automobila u Parizu 1948. godine.
Uspjeh modela Citroen 2 CV bio je izuzetan, prodano je 5.114.969 primjeraka, od toga 1.246.335 furgona između 1948. i 1990. godine.
Svjetski skup prijatelja Citroena 2 CV održava se svake druge godine. Posljednje druženje organizovano u Francuskoj održano je 1989. godine. Očekuje se velik broj sudionika iz inozemstva. Francuski klubovi organizovati će mjesta okupljanja u blizini francuske granice kako bi im olakšali dolazak i ponudili smještaj.
Na ovom skupu biti će organizovan i muzej modela Citroen 2 CV, u kojem su, među ostalim historijskim primjercima, izložena četiri predserijska modela iz prijeratnog perioda, a tu će biti i takmičenje u rastavljanju i sastavljanju modela 2 CV, kao i berza za razmjenu automobila za fizičke osobe, zabavne aktivnosti za djecu, te simulatori vožnje.
Izvan izložbenog prostora na raspolaganju će biti i karting staza duga 7 km, koja će se iskoristiti za obuku i kurs upravljanja Spačekom u hitnim slučajevima. Na kraju, Citroen će uz pomoć kompanije Société Locadream, staviti nekoliko modela 2CV na raspolaganje novinarima koji žele ponovno doživjeti poseban osjećaj vožnje u ovom legendarnom automobilu.