Noviteti
0

Zvanično predstavljena Mercedesova nova S-Klasa

Klix.ba
Mercedes-Benz je u Hamburgu zvanično predstavio svoju novu S-Klasu. Dizajnirana da bude jedan od najluksuznijih i najnaprednijih automobila koji je ikada napravljen, nova S-Klasa može se pohvaliti izvanrednim koeficijentom otpora zraka koji iznosi 0,24 Cx, što je izvanredan rezultat za natprosječno veliku karoseriju.

Ukupna dužina modela sa kraćim međuosovinskim rastojanjem iznosi 5.116 milimetara. Širina iznosi 1.899, visina 1.483, a međuosovinsko rastojanje 3.035 milimetara. Verzija sa dužim međuosovinskim rastojanjem, koje iznosi 3.165 milimetara, duga je 5.246 milimetara.

U putničkoj kabini vozač i njegovi saputnici bit će okruženi najkvalitetnijim materijalima, luksuznim dodacima i visokom tehnologijom. Akcenat stavljamo na dva 12,3-inčna displeja visoke rezolucije od kojih jedan pokriva instrumente automobila, dok drugi služi za kontrolu infotainment sistema. Standardni audio-sistem ima deset zvučnika, ali pored toga S-Klasa se može dobiti i sa Burmester Surround Sound ili Burmester High-End 3D Surround Sound sistemom. Kada smo već kod raspoloživih opcionih dodataka za S-Klasu, tu je i Air Balance paket koji se brine za savršen kvalitet zraka u putničkoj kabini, uz mogućnost apliciranja diskretnog parfema. Paket koji se brine za dovoljno toplote u kabini sadržava grijane naslone za ruke, upravljač i sjedišta.

Drugi red sjedišta može se dobiti sa nekoliko mogućih opcija, uključujući sjedišta koja preko 14 zračnih jastuka nude različite tipove masaže. Najluksuznija je opcija koja nazad nudi dva zasebna sjedišta koje dijeli luksuzna centralna konzola, po uzoru na onu koja se nekada mogla vidjeti u Maybachu. U zavisnosti od prilika, nosači za čaše mogu ih grijati ili hladiti.

A da u vožnji svima bude besprijekorno udobno, brine Road Surface Scan sistem čija kamera konstantno snima podlogu po kojoj se automobil kreće. U slučaju neravnina, automatski se aktivira Magic Body Control preko kojeg se šalje signal aktivnom ovjesu koji će se u milisekundi optimalno prilagoditi trenutnom stanju podloge. Sve u cilju vrhunskog komfora putnika. Sistem spada u opcionu opremu, ali i bez njega nova S-Klasa stiže sa unaprijeđenim Airmatic zračnim ovjesom i adaptivnim sistemom amortizovanja.

Što se tiče sigurnosti, nova S-Klasa nudi apsolutno sve sisteme koji se danas uopšte mogu ugraditi u automobil ove kategorije. Uz asistenciju pametnih sistema koji nadziru skoro sve (DISTRONIC PLUS, Stop&Go Pilot, Brake Assist Plus, Cross-Traffic Assist, Active Lane Keeping Assist, Adaptive Highbeam Assist Plus, Night View Assist Plus, ATTENTION ASSIST...) vozač skoro da postaje samo još jedan od putnika u automobilu.

U ovom trenutku za S-Klasu su predviđene četiri motorne opcije. Iza oznake S350 BlueTEC krije se trolitarski V6 dizelski motor koji razvija 258 KS i 620 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,8 sekundi i 250 km/h maksimalne brzine. Mercedes-Benz S500 stiže sa 4,7-litarskim V8 benzinskim motorom sa 455 KS i 700 Nm obrtnog momenta. Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h, a automobilu je od 0 do 100 km/h potrebno 4,8 sekundi. Osjetno manje performansi nudi S300 BlueTEC Hybrid. Četverocilindarski 2,1-litarski motor razvija 204 KS i 500 Nm obrtnog momenta. Automobil od 0 do 100 km/h stiže za 7,6 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 238 km/h. Posljednji u ponudi je S400 Hybrid čiji 3,5-litarski V6 motor razvija 306 KS i 370 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje i maksimalna brzina u potpunosti su jednaki onome što nudi S350 BlueTEC. Iz AMG-a za sada samo tišina, ali ne zadugo.