Praktičnija verzija
23

Tradicija se nastavlja: Opel predstavio i karavansko izdanje nove Astre

E. L.
Prtljažnik nove Astre u praktičnijem karoserijskom izdanju može "progutati“ od 608 do 1.634 litara.

U multinacionalnoj automobilskoj grupaciji Stellantis (pod čijim okriljem je i njemačka automobilska kompanija Opel) ne gube vrijeme u bespoštednoj borbi za kupcima, a posljednji dokaz je predstavljanje karavanske karoserijske opcije na osnovici nedavno predstavljene šeste generacije modela Astra koji je 1991. godine nastavio tamo gdje je stao model Kadett.

Tradicija se nastavlja, jer Opel Astru i u karavanskoj verziji nudi od prve generacije, a s posljednjim izdanjem kupci kojima treba veći prostor iza naslona zadnjih sjedišta moći će da računaju na prtljažnik koji može "progutati“ od 608 do 1.634 litara.

Praktičnosti pomažu i sklopiva zadnja sjedišta (u omjeru 40:20:40), a za nešto manju zapreminu prtljažnika u Astri Sports Tourer koju pokreće hibridna plug-in kombinacija zaslužne su baterije.

Zaboravimo li na prtljažnik koji se krije iza elektropokretanih petih vrata, karavanska Astra se opremom i mehanikom ne razlikuje od standardne "hatchback“ verzije koja je premijerno predstavljena u julu.

Osnovni motor za pokretanje Opelovog odgovora na novi (srodni) Peugeot 308 je poznati trocilindarski 1,2-litarski turbobenzinac koji u slabijoj verziji nudi 110 KS i 205 Nm najvećeg obrtnog momenta, a u snažnijoj 130 KS i 230 Nm.

U ponudi ostaje i štedljiv 1,5-litarski četverocilindarski turbodizelski motor sa 130 KS i 300 Nm obrtnog momenta, a kupci hibridne „plug-in“ verzije čiju osnovicu čini 1,6-litarski turbobenzinac mogu računati na 180 KS i 360 Nm obrtnog momenta. Hibridna "priča“ uskoro će biti proširena i s opcijom koja će proizvoditi 225 KS.